Τρίτη 18 Ιουλίου 2017

Α la carte ευαισθησίες


Από τον Α/Ν
Πριν από λίγες ημέρες στο 5μελές Εφετείο Αναστολών Θράκης επί 25 αιτήσεων απερρίφθησαν και οι 25, σκορ 25/0.
Mεταξύ αυτών - άλλων συναδέλφων όχι δική μου - μια (1) με αιτούντα πάσχοντα από οξεία μυελογενή λευχαιμία αποδεικνυόμενη με έγγραφα δημόσιου νοσοκομείου κλπ – απλά στην τελευταία εξέταση έγγραφε ότι ήτο σε ύφεση και για το λόγο αυτό απερρίφθη...
Eεε, αφού είναι σε ύφεση, άστον μέσα.... Tο ομόφωνο σκεπτικό του 5μελούς !!! (έχασα την μητέρα μου σε ηλικία 56 ετών από την ίδια νόσο και γνωρίζω εκ πρώτης άποψης τη σημαίνει η ύφεση 10-20-30 ημερών τλπ).
Mια (1) με αιτούντα – άλλων συναδέλφων όχι δική μου – όπου τα 3/5 της υφ’ όρων απόλυσης συμπληρώνεται τον Δεκέμβριο του 2017 και το Εφετείο του έχει προσδιοριστεί για το 2019 (οιονεί αρνησιδικία σας λέει κάτι σαν όρος;;).
Την ίδια περίοδο στο 5μελές Εφετείο αναστολών Θεσ/νικης το σκορ ήταν 34/0 και στο αντίστοιχο Αθηνών το σκορ έγραψε 145/0 ή 145/1 (σύμφωνα με πληροφορία που είχα από συνάδελφο)… ΟΥΔΕΙΣ. Εκτός από τους κρατούμενους και τους συγγενείς αυτών ΔΕΝ ΕΚΛΑΨΕ… ΟΥΔΕΙΣ... Εκτός από τους συνηγόρους που μεταξύ τους συζητούσαν τα αποτελέσματα, ΔΕΝ ασχολήθηκε.
ΤΙ στο διάολο έγινε με την ΗΡΙΑΝΑ;;; και ο Υπουργός της Δικαιοσύνης !!!!
Έλεος κάνει διαγγέλματα στη Βουλή για μια αίτηση;;; Οι άλλοι που πήγαν άκλαυτοι δεν υπάρχουν ή πιστεύει κανείς ότι αίτηση με το 497 ΚΠΔ κάνουν όποιοι έχουν βαρεθεί να κάθονται στην φυλακή και θέλουν να βγουν έξω για να περνάν καλύτερα;
Εδώ έχει απορριφθεί αίτηση με αιτούντα στα τελευταία στάδια καρκίνου και ο οποίος 20 ημέρες μετά πέθανε στην φυλακή (υπάρχουν στοιχεία και έγγραφα) και έγινε δεκτή αίτηση, με 3/2 !!!!! και αντίθετη εισαγγελική πρόταση !!!! για εντολέα μου ο οποίος ήταν εγκεφαλικά νεκρός και φρουρούμενος επί 2 μήνες από αστυνομικούς που εναλλάσσονταν στην εντατική του Νοσοκομείου και οποίος δυστυχώς κατέληξε μετά από 5 μήνες στην οικία του βέβαια και ως άνθρωπος.
Δυστυχώς το 497 ΚΠΔ δεν εφαρμόζεται και ουδεμία έκπληξη μου δημιουργείται (έχω να αναφέρω 10καδες παραδείγματα εκ προσωπικής εμπειρίας).
Έχω θυμώσει, έχω αγανακτήσει για τις άστοχες και άδικες αποφάσεις, αλλά ειλικρινά ουδέποτε έφτασα να αγανακτήσω σε τέτοιο σημείο, όσο όταν άκουγα τον Υπουργό να σχολιάζει και να επιχειρεί να χειραγωγήσει τη Δικαιοσύνη υπέρ ενός (δικαίως ή αδίκως ) καταδικασθέντα !!! Δυστυχώς έχουμε να δούμε πολλά ακόμη.
Α/Ν