Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2017

Ο ηγέτης Μ. Βουλαρίνος θα μας ελευθερώσει από τα χρέη


Ελάτε να σας ελευθερώσω από τα χρέη!
Επιστολή προς τους Έλληνες
ΜΑΝΟΣ ΒΟΥΛΑΡΙΝΟΣ
(Πηγή : http://www.athensvoice.gr/)
Αγαπημένοι μου συμπολίτες. Ελληνίδες και Έλληνες. Είμαι ο Μάνος ο Βουλαρίνος και είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω πως έχω στη διάθεσή μου 3 τρισεκατομμύρια ευρώ.
Τα απέκτησα πουλώντας στο κράτος των Ηνωμένων των Πολιτειών, στο κράτος του Ηνωμένου του Βασιλείου, αλλά και στο Ρωσικό το κράτος, τη μυστική τεχνολογία της Επανυλικοτεχνικής Νανοκβαντικής Τηλεμεταφοράς. Μια τεχνολογία η οποία ήταν στην κατοχή των αρχαίων μας προγόνων και της οποίας το μυστικό ανακάλυψα σε έναν πάπυρο που ήταν θαμμένος σε μια ζαρτινιέρα στον πεζόδρομο της οδού Δελφών. Εκεί με οδήγησε ένα όνειρο στο οποίο ο ίδιος ο Ήφαιστος, ντυμένος σαμουράι, ψιθύρισε στο αυτί μου «Μην ξεχνάς σε ποια οδό ζούσε η Πυθία».
Η αγάπη μου για την Ελλάδα και τους Έλληνες είναι τόση που είμαι διατεθειμένος να δώσω το ένα από τα 3 τρισεκατομμύριά μου στην ωραία μας χώρα και στους ακόμα ωραιότερους κατοίκους της. Είμαι έτοιμος να εξοφλήσω ολόκληρο το εξωτερικό χρέος της Ελλάδας και να πληρώσω όλα σας τα χρέη, είτε αυτά είναι στο δημόσιο είτε είναι σε τράπεζες, είτε είναι σε κάποιον ιδιώτη. Δεν με νοιάζει το είδος του χρέους που έχετε, ούτε σε ποιον το χρωστάτε. Εγώ θα το ξεπληρώσω για εσάς. Εγώ θα σας απελευθερώσω! Το μόνο που χρειάζεται εσείς να κάνετε είναι να εγγραφείτε σε μια οργάνωση που έχω ιδρύσει, τον Συναγερμό Αγριεμένων Νεοελληνικών Οστρακοειδών και να πληρώσετε μια ελάχιστη συνδρομή της τάξης των 30 ευρώ. Ένα ποσό μηδαμινό σε σχέση με αυτά που εγώ θα κάνω για εσάς.
Καταλαβαίνετε, φαντάζομαι, πως δεν είναι ότι έχω ανάγκη τα χρήματά σας. Στο κάτω κάτω είμαι τρισεκατομμυριούχος. Απλώς θέλω κι εσείς να δεσμευτείτε απέναντί μου, όπως δεσμεύομαι κι εγώ απέναντί σας. Θέλω να αποκτήσουμε δεσμούς τόσο ισχυρούς που κανείς να μην μπορεί να τους σπάσει. Γι' αυτό και ζητάω αυτό το ελάχιστο δείγμα αφοσίωσης σε αντάλλαγμα της αγάπης μου για εσάς και την ωραία μας πατρίδα. Γι’ αυτό και τα 30 αυτά ευρώ θα τα λέμε «Πίστη».
Πολλοί από εσάς θα με έχουν δει ή ακούσει σε εκπομπές διάσημων δημοσιογράφων της τηλεόρασης. (Οφείλω να τους ευχαριστήσω για την ευκαιρία που μου έδωσαν να κάνω γνωστή σε όλη την Ελλάδα τη διάθεσή μου για προσφορά. Το ότι έδωσαν σε εμένα και τους συνεργάτες μου τη δυνατότητα να παρουσιάσουμε το σχέδιό μας είναι κάτι που δεν θα ξεχάσω ποτέ.) Οι υπόλοιποι θα με μάθετε σύντομα καθώς ανοίγω γραφεία του Συναγερμού σε όλη την Ελλάδα. Εκεί μπορείτε να γίνεται μέλη αφού πρώτα μου δώσετε την «Πίστη» σας και ορκιστείτε στο όνομα του αρχαίου Θεού Ζαμανφούτη.
Καταλαβαίνω πως κάποιοι από εσάς ενδεχομένως να αμφισβητείτε την αλήθεια των όσων σας γράφω και ίσως κάποιοι, ακόμα πιο κακόπιστοι, διαβρωμένοι από το δηλητήριο που χύνει στις καρδιές των ανθρώπων η νέα τάξη πραγματων, να αμφισβειτείτε και τις προθέσεις μου. Μπορεί να σας φαίνεται εξωφρενικός ο ισχυρισμός μου, σύμφωνα με τον οποίο η περιουσία μου είναι 38 φορές μεγαλύτερη από την περιουσία αυτού που τα συστημικά μέσα ενημέρωσης σας παρουσιάζουν ως τον πλουσιότερο άνθρωπο του πλανήτη. Μπορεί να αμφισβητείτε πως μπορώ να κάνω την Ελλάδα την πρώτη ελεύθερη από οποιοδήποτε χρέος χώρα στον κόσμο. Θα σας συμβούλευα να μην το κάνετε. Τουλάχιστον όχι δημοσίως.
Γιατί, αν το κάνετε, μπορεί να σας πάω στα δικαστήρια. Τα ελληνικά δικαστήρια. Τα δικαστήρια στα οποία είχα, έχω και θα έχω απεριόριστη εμπιστοσύνη. Τα δικαστήρια που έχουν αποφασίσει πως δεν είμαι έγω που πρέπει να αποδείξω ότι έχω τα τρισεκατομμύρια αλλά είστε εσείς που πρέπει να αποδείξετε ότι δεν τα έχω. Τα δικαστήρια που είναι έτοιμα να κηνυγήσουν όποιον αρνηθεί να σας απαλλάξει από τα χρέη με εγγύηση τη δική μου υπόσχεση.
Ελάτε λοιπόν μαζί μου, ελάτε να ενωθούμε και να κάνουμε ένα κύμα ελευθερίας. Ένα κύμα Ελλάδας. Πηγαίντε στις εφορίες, πηγαίντε στις τράπεζες και ζητείστε να σας σβήσουν όλα τα χρέη. Μέχρι το τελευταίο ευρώ. Πείτε τους πως πληρώνει ο Βουλαρίνος. Αν δεν το κάνουν, δεν θα έχουν απλώς να κάνουν με εμένα. Θα έχουν να κάνουν με την Ελληνική Δικαιοσύνη.

(Αυτή είναι μια επιστολή που θέλω να τυπώσω και να μοιράσω σε όλη την Ελλάδα. Σκέφτομαι πως και 10.000 άνθρωποι να τσιμπήσουν θα βγάλω €300.000. Και 100.000 να μου μείνουν μετά τα έξοδα, πάλι ευχαριστημένος θα είμαι. Άσε που μπορεί αυτή η επιστολή να με οδηγήσει και στη Βουλή μια μέρα. Τόσοι και τόσοι περνούν πια στο κατώφλι της. Στο κάτω κάτω, άνθρωποι που πίστεψαν το λεφτόδεντρο του Αλέκση, του Γιάνη, της Ζωής και του Πάνου, άνθρωποι που πιστεύουν στο εθνικό νόμισμα του Λαπαβίτσα, άνθρωποι που πιστεύουν σε κακούς ξένους που θέλουν να πιουν το αίμα των καλών Ελλήνων, άνθρωποι που πιστεύουν ότι τους ψεκάζουν, άνθρωποι που πιστεύουν πως πίσω από κάθε κακό κρύβονται Εβραίοι, άνθρωποι που πιστεύουν πως αξίζουν τα πάντα χωρίς να κάνουν απολύτως τίποτα, άνθρωποι που πιστεύουν εύκολα σε οποιονδήποτε παριστάνει τον σύμμαχό τους, δεν αποκλείεται καθόλου να πιστέψουν και στα τρισεκατομύρια του Βουλαρίνου. Και μπράβο τους.)