Τρίτη 12 Απριλίου 2016

Hillary;;; Άντε Γεια !!!!


Από τον G-G
Ηλίας Παναγιώταρος σε ρόλο Τσουκαλά και διπλανός αγνώστων λοιπών στοιχείων σε ρόλο Άκη:
- Περνάμε στον επόμενο ακροατή. Σε ακούμε φίλε...
- Καλησπέρα Ηλία. Κώστας από Ηλιούπολη, Ρεπουμπλικανός. Είμαι με τον Cruz από μικρό παιδί, αλλά έχω βγει Ηλία έξω από τα ρούχα μου με τις επιθέσεις που δέχεται ο Trump από τα κομμούνια του Sanders και από τις λινάτσες της διαπλοκής της Hillary. Τα τσοντοκάναλα CNN και ABC τον έχουν σταυρώσει. Νισάφι πια ρε Λιάκο. Λέει αλήθειες που πονάνε ο Donald για αυτό και του την έχουν πέσει τόσο πολύ. Θυμίσου Ηλία την κουβέντα μου: θα τον φάνε τον Trump σαν τον Kennedy. Εβραίοι -κομμούνια - CIA.
- Τα λέω και 'γώ φίλε μου από αυτό εδώ το βήμα συνεχώς. Ευχαριστούμε τον Κώστα, περνάμε στην επόμενη γραμμή...



GG