Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2016

Αδέλφια γκαζοφονιάδες !!! (το αστείο της ημέρας)


Σε μια επαρχιακή πόλη ο Μιχάλης είναι με το αυτοκίνητο του και πηγαίνει μια βόλτα με τον φίλο του τον Κώστα που είναι από την Αθήνα.

Εκεί που οδηγεί ο Μιχάλης είναι το φανάρι μπροστά τους κόκκινο, όποτε ο Μιχάλης αντί να σταματήσει πατάει γκάζι και περνάει με κόκκινο!
- Τι κανείς ρε!! ρωτάει ο Κώστας, δεν το είδες το φανάρι !
- Α μην φοβάσαι, του λέει ο Μιχάλης, μόνο εγώ και ο αδελφός μου περνάμε με κόκκινο!!
Το επόμενο φανάρι πάλι κόκκινο φουλ γκάζια ο Μιχάλης και ... ξαναπερνάει με κόκκινο.
- Ρεεεε θα σκοτωθούμε τι κανείς!, φωνάζει έντρομος ο Κώστας.
- Δεν είπαμε μην φοβάσαι ! Εγώ και ο αδελφός μου μόνο, περνάμε με κόκκινο...
Το επόμενο φανάρι πράσινο. Πατάει φρένο ο Μιχάλης και σταματάνε.
- Καλά γιατί σταμάτησες τώρα; Πράσινο είναι, λέει ο Κώστας.
- Καλά μαλάκας είσαι; Κι αν έρχεται ο αδελφός μου από την άλλη !!!