Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2015

Όροι γάμου !!! (το αστείο της ημέρας)


Είναι ένα ζευγάρι αρραβωνιασμένο για δύο χρόνια περίπου και αποφασίζουν να παντρευτούν.
Κάθονται λοιπόν να συζητήσουν για το γάμο. Ο άντρας, βαρύς κι ασήκωτος, λέει στη γυναίκα:
- Κοίταξε γυναίκα, για να παντρευτούμε εγώ θέτω τρείς απαραίτητους όρους.
Συμφωνεί η γυναίκα κι ο άντρας αρχίζει και λέει τους όρους:
- Πρώτον: Θέλω κάθε πρωί μόλις ξυπνάω να βρίσκω το καφεδάκι μου έτοιμο και ζεστό πάνω στο τραπέζι, ανεξάρτητα αν το πιω ή όχι.
- Δεύτερον: Θέλω κάθε μεσημέρι που θα γυρίζω από τη δουλειά να βρίσκω έτοιμο και ζεστό το φαϊ μου, ανεξάρτητα αν θα το φάω ή όχι.
- Τρίτον: Θέλω κάθε βράδυ που θα γυρίζω από το καφενείο να βρίσκω έτοιμες τις παντόφλες μου μπροστά στο καναπέ με την τηλεόραση ανοιχτή, ανεξάρτητα αν τις φορέσω ή όχι.
- Εντάξει, τους δέχομαι τους όρους σου. Εγώ μόνο έναν μικρό όρο βάζω.
- Ωραία, πες τον.
- Το σεξ αρχίζει κάθε βράδυ στις έντεκα, άσχετα απ' το αν είσαι εσύ εδώ ή όχι !!!