Δευτέρα 27 Ιουλίου 2015

Ο Χριστός στα Ζωνιανά !!! (το αστείο της ημέρας)


Αποφασίζει ένα βράδυ ο Χριστός να επισκεφτεί τα Ζωνιανά. Χτυπάει μια πόρτα, του ανοίγουν.
- Καλώς τονε τον Σύντεκνο. Κάτσε να ξεκουραστείς.
- Μα ξέρετε εγώ είμαι ο …….
- Εδώ πρώτα καθόμαστε και μετά συστηνόμαστε.
Τι να κάνει ο Χριστός κάθεται.
- Βάλε μωρή Μαρία να φάμε.
- Μα ξέρετε εγώ είμαι ο …….
- Εδώ πρώτα τρώμε και μετά συστηνόμαστε.
Τι να κάνει ο Χριστός τρώει.
- Φέρε μωρή Μαρία το ρατσί να πιούμε που ΄ρθε ο ξένος.
- Μα ξέρετε εγώ είμαι ο ……..
- Εδώ πρώτα πίνουμε και μετά συστηνόμαστε.
Τι να κάνει ο Χριστός κατεβάζει τσι ρατσιές του.
- Φέρε μωρέ Σήφη τη νέα σοδειά να την δοκιμάσουμε.
- Μα ξέρετε εγώ είμαι ο ……..
- Εδώ πρώτα καπνίζουμε και μετά συστηνόμαστε.
Τι να κάνει ο Χριστός κατεβάζει δυο τζούρες.
- Και τώρα ωρέ Σύντεκνε ποιος είσαι του λόου σου;
- Είμαι ο Ιησούς Χριστός
- Στο 'πα ρε Σήφη, φέτος η σοδειά είναι άπιαστη!!!