Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2014

Μετά Χριστόν... Προφήτες


Από τον Sinnerman
Με μεγάλη "χαρά και συγκίνηση", άκουσα για την απόφαση της Ολομελείας του ΣτΕ No:1055/2014, με την οποία διαπιστώνει (το ΣτΕ) την παράλειψη της Διοίκησης να αναπροσαρμόσει τις αντικειμενικές αξίες των ακινήτων (σημειωτέον ότι όντως έχουν να αναπροσαρμοσθούν από το 2007).

Αγαπητοί μου, στο άκουσμα αυτής της απόφασης ένιωσα ένα ρίγος να κατακυριεύει ολόκληρο το σώμα μου. Δάκρυα έτρεξαν αυθόρμητα από τα μάτια μου και προς στιγμήν σκέφτηκα να αποσυρθώ (προσωρινά και μόνο) από τα Δικαστήρια, όπου ασκώ καθημερινά το λειτούργημα μου, προκειμένου να δώσω τον απαραίτητο χρόνο στη νέα είδηση να καταλαγιάσει μέσα μου... Να μπορέσω να την χωνέψω, βρε αδερφέ...
Στα σοβαρά τώρα.
Έφτασε νομίζω η ώρα, οι ελάχιστοι νοήμονες άνθρωποι, που έχουμε απομείνει σε αυτή την χώρα, να συνειδητοποιήσουμε ότι "Καμία Ελπίς πια, δεν υπάρχει"...
Ναι, αγαπητοί μου, καμία ελπίδα. Όταν παρακολουθείς αυτό το θέατρο που στήνεται κάθε φορά, όχι μόνο από τα πολιτικά κόμματα, αλλά και από τα ανώτατα δικαστήρια, καταλαβαίνεις ότι η ελπίς εξέλιπε. Μας άφησε χρόνους.
Υ.Γ. 1. Για τους ανιστόρητους, απλά να θυμίσω ότι το ως άνω δικαστήριο χαρακτήρισε το 1968 την Χούντα, ως "δρώσα Επανάσταση"... Δεν θα σας πω για τις υπόλοιπες, κατά καιρούς αποφάσεις του. Είναι με τον πιο ήπιο χαρακτηρισμό αμφισβητούμενες...
Υ.Γ. 2. Μιας και πλησιάζουν εκλογές (και πίσω από τις λέξεις, θα κρύβεται ο Αλέξης...), θα επανέλθω δριμύτερος..
Sinnerman