Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2014

Το τζίνι !!! (το αστείο της ημέρας)


Ένας ηλικιωμένος παντρεμένος κύριος, κατεβαίνει ένα βραδάκι στο υπόγειο, για να πάρει ένα μπουκάλι κρασί.
Ψάχνοντας την κάβα, πετιέται ξαφνικά μπροστά του μια φιγούρα.
- Tι είσαι εσύ; ρωτάει ο κύριος
- Το τζίνι, απαντά η φιγούρα
- Δηλαδή, τι είσαι;
- Είμαι ένα πνεύμα, που μπορεί να πραγματοποιήσει οποιαδήποτε επιθυμία σου. Ζήτησέ μου κάτι και θα το κάνω αμέσως;
- Σοβαρά;
- Ναι, τι θέλεις να κάνω για σένα;
- Κοίτα, τζίνι μου,έχω ένα γιο που σπουδάζει στην Αμερική και θα ήθελα, επειδή φοβάμαι τα αεροπλάνα, να κάνεις ένα δρόμο, άσφαλτο, μέχρι την Αμερική !
- Μμμμμμ, λέει το τζίνι, αυτό είναι πολύ δύσκολο! Μήπως θέλεις να κάνω κάτι άλλο;
Σκέφτεται ο ανθρωπάκος και λέει:
- Ναι. Θέλω να κάνεις να μην γκρινιάζει η γυναίκα μου, κάθε βράδυ που πέφτουμε για ύπνο.
Και τότε του λέει το τζίνι:
- Πώς είπαμε ότι θέλεις τον δρόμο για Αμερική; Μονής κυκλοφορίας ή διπλό;