Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

Τυχερή γυναίκα !!! (το αστείο της ημέρας)


Ένας τύπος βλέπει τη γυναίκα του να φοράει ένα μονόπετρο με ένα τεράστιο πανάκριβο διαμάντι, και τη ρωτάει.
- Ρε γυναίκα που το βρήκες αυτό το δαχτυλίδι; Αυτό κάνει μια περιουσία.
- Πού να σου τα λέω άντρα μου. Εχθές που είχαμε πάει για καφέ με τη φίλη μου, πάω στην τουαλέτα της καφετέριας που καθόμασταν και τί βλέπω!! Μέσα στον νιπτήρα ήταν αυτό το πανέμορφο δαχτυλίδι! Κοιτάζω τριγύρω δεν βλέπω κανέναν και το πήρα!!!
Περνάνε μερικές μέρες και ο τύπος βλέπει τη γυναίκα του που γυρνούσε από τη βόλτα, να φοράει μια πανάκριβη γούνα!
- Τί είναι αυτό ρε γυναίκα. Πού βρήκες αυτήν τη γούνα;
- Άσε ρε άντρα μου, που να στα λέω. Κάνανε λάθος στην γκαρνταρόμπα του μαγαζιού που καθόμασταν με τη φίλη μου και αντί για το παλτό μου, μου έδωσαν αυτή τη γούνα! Χαζή είμαι; Την πήρα και εξαφανίστηκα!
Κι ο άντρας:
- Τί να σου πω ρε γυναίκα... Είσαι πολύ τυχερή! Εγώ ένα σώβρακο βρήκα στο κρεβάτι μας και αυτό μου είναι μικρό!!!