Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

Τα "καμμένα" αστεία της ημέρας !!!


- Είπα να κάτσω να σοβαρευτώ... αλλά δεν βρήκα που να καθίσω!!!


- Σημασία δεν έχει ούτε το ταξίδι ούτε ο προορισμός.
Σημασία έχει να βρεις πάρκινγκ όταν φτάσεις !


- Η "δίαιτα από Δευτέρα" είναι κινητή εορτή...


- Στη τράπεζα χθες...
"Πληρωμή ή ανάληψη" με ρωτάει ο ταμίας...
"Aνάληψη" ... λέω, ο κόσμος ξεσπά σε χειροκροτήματα . . .   είχα 2 προτάσεις γάμου! !


- Χθες, στην Κίνα εισέβαλαν και λήστεψαν μια τράπεζα. Δόθηκε το σκίτσο των ληστών στην αστυνομία και έχουν ήδη συλληφθεί 1.173.852 ύποπτοι.


- Οι ώρες 6, 7, 8 θα έπρεπε να βγαίνουν μόνο σε απόγευμα.


- Αυτά τα πελάγη ευτυχίας προς τα που πέφτουν, να πάω να αρμενίσω;


- Φήμες λένε... ότι κάποιος βγήκε καλός σε φωτογραφία ταυτότητας.


- Να καταργηθούν εδώ και τώρα οι ζυγαριές στα φαρμακεία. Για ντεπόν πας... με ηρεμιστικά φεύγεις.


- Μου παραχώρησε ταξιτζής προτεραιότητα! Σταμάτησα, πήγα του άνοιξα την πόρτα, τον αγκάλιασα, και του είπα:
"Μίλησε μου αδερφέ, τι κακό σε βρήκε;; τι σε βασανίζει ;;"


- Πήγα σε ένα φαρμακείο να πάρω αντιβηχικό, 30 ευρώ μου λέει....
Μου κόπηκε ο βήχας.


- Χειμώνας είναι να χοροπηδάς από το ένα χαλί στο άλλο για να μην ακουμπήσεις κρύο πλακάκι....


- Το λεωφορείο έχει θέρμανση, αν βάλει και ίντερνετ μετακομίζω!

- Εισιτήριο έχετε;
- Υγεία να έχουμε κι όλα τ' άλλα έρχονται κύριε ελεγκτή μου.