Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

Ο Τζίτζικας και ο μέρμηγκας !!! (το αστείο της ημέρας - ΑΠΑΙΚΤΟ)


Ο Τζίτζικας δίπλα στο μέρμηγκα τραγουδούσε ασταμάτητα για να του κάνει ωραίο εργασιακό περιβάλλον.
Το καλοκαίρι  όμως  πέρασε  Ο μέρμηγκας μάζεψε τα εργαλεία του και γύρισε στη φωλιά του, με τις γεμάτες, ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ αποθήκες!!
Ο καιρός χειροτέρευε σιγά - σιγά, κι ένα βραδάκι, εκεί που ο δουλευταράς μας έβλεπε τις ειδήσεις των 8 τυλιγμένος στην κουβερτούλα του, με ένα φλιτζάνι ζεστή σοκολάτα στο χέρι, χτυπάει το κουδούνι.
Ρίχνει ένα κούτσουρο ακόμη στο τζάκι και πάει να ανοίξει. Δεν ξαφνιάστηκε καθόλου βλέποντας τον Τζίτζικα:
- Αν σου 'λεγα πως σε περίμενα, θα με πίστευες;;;
- Έχεις ΔΙΑΙΣΘΗΣΗ, μα δεν έχω χρόνο. Η δικιά μου έφερε και μια φίλη της, άρα εσύ ντύνεσαι και πάμε για πεννιές!!!
Πίσω του ήταν μια "ΛΙΜΟ" με δυο ΚΟΥΚΛΑΡΕΣ που κουνούσαν τα δαχτυλάκια τους στον Μέρμηγκα.
- Συγνώμη φίλε μου, ψέλλισε ο Μέρμηγκας γεμάτος ντροπή, είμαι λίγο... κρυωμένος και δεν θα είμαι καλή παρέα απόψε...
"Που βρήκε τη "ΛΙΜΟ" και τα φράγκα ο τεμπέλαρος;;;;" σκέφθηκε βλέποντας τον Τζίτζικα να φεύγει με τις κουκλάρες...
Σε τρεις μέρες ο Τζίτζικας τον κάλεσε για DISCO, πάλι δεν πήγε. Κάποιο 3ημερο με χιόνι τον καλεί για Αράχωβα, με ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ 4Χ4 φορτωμένο γκόμενες και πέδιλα του σκι...
 - Μα, ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΣΚΙ, απαντά όλο νεύρα ο Μέρμηγκας...
- Εντάξει, εσύ μείνε στο καταφύγιο για "ΞΕΣΚΙ"!!!. Αλλά έλα!!! τον παρακαλά ο Τζίτζικας.
Ε, δεν αντέχει ο Μέρμηγκας άλλο και απαντά:
- Δε γίνεται ρε φίλε, πηγαίνετε εσείς. Μα αν δεις πουθενά τον Αίσωπο, ΠΕΣ ΤΟΥ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ Γ@@@@ΘΕΙ, Ο ΠΑΛΙΟ ΜΠΑΓΛΑΜΑΣ!!!!!!