Πέμπτη 16 Μαΐου 2013

Τα "χαριτωμένα" αστεία της ημέρας


- Λοιπόν Μπετόβεν, θέλω να γράψεις ένα τραγούδι που θα ταράξει τα νερά της μουσικής, οκ;
- Symphony !!!



Πήρα ένα τεστ εγκυμοσύνης πρωί-πρωί και επιβεβαίωσα το χειρότερο φόβο μου...
Είμαι χοντρή !!!


Η Μεγάλη Εβδομάδα για τις γιαγιάδες είναι ότι το Μουντιάλ για τους άνδρες !!!


- Ναι, καλημέρα, έχετε το "καλοκαίρια κ χειμώνες περιμένω να φανείς";
- Βεβαίως,το αφιερώνουμε κάπου;
- Στο 14 που περνάει από Πατησίων, ευχαριστώ!


07:00 Πρέπει να σηκωθώ...
07:15 Καλά καλά,σηκώνομαι...
09:30 Ω, να σου γαμήσω !!!


3 φράσεις με πλήγωσαν πιο πολύ στη ζωή μου:
"Δεν υπάρχει άγιος βασίλης"...
"Δεν μπορώ να σε δω ερωτικά"...
και
"Δεν κάνουμε ντελίβερι τέτοια ώρα".


Όταν προλαβαίνω το μπρίκι με τον ελληνικό 1'' πριν χυθεί, νιώθω λες και απενεργοποίησα εκρηκτικό μηχανισμό σε χολυγουντιανή παραγωγή !!!!


Η γιαγιά μου, όταν λέει δεν έχω και τίποτα να σε κεράσω, εννοεί ότι δεν έχει αρκετά για να ανοίξει ζαχαροπλαστείο !!!


- Κώστα, είσαι ανώριμος! Δεν πάει άλλο, θέλω να χωρ...
-ΧΩΡΙΣΟΥΜΕ! ΤΟ 'ΠΑ ΠΡΩΤΟΣ!!! Ωωωω, δεν σε χάλασε!!!!