Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

Ο Μήτσος, Άγιος Πέτρος και ο Αδάμ !!! (το αστείο της ημέρας - ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ)



Ο Μήτσος όταν πέθανε, ήταν πολύ αποφασισμένος να πάει στον Παράδεισο. Δύσκολο βέβαια με την ζωή που έκανε, αλλά ο Aγιος Πέτρος του έβαλε κουίζ.
- Σε βάζω σε ένα δωμάτιο με 100 ίδιους Αδάμ, και αν μου βρεις τον αυθεντικό, η πόρτα του Παραδείσου ανοίγει για σένα!
Πράγματι ο Μήτσος μπαίνει στο δωμάτιο με τους ίδιους Αδάμ,και σε δύο λεπτά... βγαίνει με τον αυθεντικό από το χέρι! Έκπληκτος ο Aγιος Πέτρος ρωτάει να μάθει την μέθοδο ανεύρεσης.
- Πάρα πολύ απλό Aγιε Πέτρε μου. Ο αυθεντικός Αδάμ δεν έχει αφαλό!!! του λέει με άνεση ο Μήτσος...
Φανερά τσαντισμένος ο άγιος Πέτρος τα βάζει με τα εξαπτέρυγα, με τα πολυόμματα και με όλα τα τάγματα των αγγέλων που δεν του έφτιαξαν πιστά αντίγραφα του Αδάμ.....
- Άκου Μήτσο ήταν πολύ εύκολο με τον αφαλό, γι' αυτό θα ξαναδοκιμάσεις!
Πραγματικά ο Μήτσος ξαναμπαίνει θέλοντας και μη στο δωμάτιο και σε δέκα λεπτά αυτή τη φορά ξαναβγαίνει με τον πραγματικό Αδάμ! Έκπληκτος ο Aγιος Πέτρος τραβάει τα μαλλιά του για το πως τα κατάφερε κι αυτή τη φορά ο Μητσάρας!!!
- Πάρα πολύ απλό Άγιε Πέτρε μου! Ο αυθεντικός Αδάμ έχει ένα πλευρό λιγότερο, καθώς αυτό έχει χρησιμοποιηθεί στην κατασκευή της Εύας!!!!
Κάγκελο ο Aγιος Πέτρος! Αλλά δεν το βάζει κάτω:
- Μπα... Εύκολο ήταν και αυτή τη φορά. Αν το βρεις και τώρα μπαίνεις σίγουρα, και είναι γνωστό ότι εγώ σέβομαι τις δηλώσεις που κάνω στο ακέραιο. Αυτά τα "πριν αλέκτωρ φωνήσαι τρις θα με αρνηθείς" τα έγραψε ο Ιωάννης που ζήλευε την "ως πέτρα" σταθερότητα των απόψεών μου!!! Γι' αυτό με λένε και Πέτρο!!!
Τι να κάνει ο Μήτσος θα ξαναδοκίμαζε...
Αυτή τη φορά αργεί πολύ. Ξαφνικά μέσα από το δωμάτιο ακούγεται μεγάλη φασαρία. Φωνές κακό, αντάρα, χαλασμός, αλλά ο Μήτσος μπλαβιασμένος από το ξύλο και καταματωμένος βγαίνει τρεκλίζοντας, αλλά με τον αυθεντικό Αδάμ από το χέρι για ακόμη μία φορά!!!!!
Τρελαμένος ο Πέτρος του λέει:
- Άξιος ο μισθός σου Μήτσο!!! Είσελθε εν τω Παραδείσω!!! Πες μου μόνο πώς το βρήκες.
- Ε!...Ήταν λίγο δύσκολο Aγιε Πέτρε μου, αλλά χαλάλι! Μπαίνοντας λοιπόν στο δωμάτιο με τους 100 ίδιους Αδάμ, έκανα την εξής δήλωση:
"Μάγκες! Όλονώνε σας οι μανάδες είναι πουτά*** και εγώ τις έχω μαμήσει πολλάκις!!!!!"
Ε,... 99 Αδάμηδες σηκωθήκανε και με κάνανε μπλέ-μαρέ στο ξύλο!!! Ο ένας που δεν με πλάκωσε ήταν ο αυθεντικός Αδάμ!!!!!!!!!!!