Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

Ο Ομπάμα, ο Πούτιν και ο George στη Σαχάρα... (το αστείο της ημέρας)


Είναι στην Σαχάρα ο Ομπάμα, ο Πούτιν και ο Παπανδρέου και έχουν χαθεί. Εκεί που περπατάνε μετά από πολύ ώρες βλέπουν μία όαση. Τρέχουν προς την κατεύθυνση της και αντιλαμβάνονται ότι εκεί υπάρχει μόνο ένα μπουρδέλο...
Πάει πρώτα ο Ομπάμα και βγαίνει η τσατσά.
- Γεια σας, είμαι ο Ομπάμα από το U.S.A και θέλω να κάνω ένα τηλεφώνημα στην χώρα μου...
- Μα ασφαλώς κ. Ομπάμα, του λέει η τσατσά, δεν χρειάζεται να συστηθείτε, είστε πολύ γνωστός εδώ. Το τηλεφώνημα στοιχίζει 10.000 δολλάρια.
- Μα καλά, 10.000 δολλάρια για ένα τηλέφωνο!!!!!, της λέει αγανακτισμένος ο Ομπάμα. 
- Μία είναι η όαση, ένα το τηλέφωνο. Εάν δεν θέλετε...
Τι να κάνει και ο Ομπάμα, αναγκάζεται να δώσει τα χρήματα για να κάνει το τηλεφώνημά του.
Πάει μετά ο Πούτιν.
- Γεια σας, είμαι ο Πούτιν από την Ρωσία και θέλω να κάνω ένα τηλεφώνημα στην χώρα μου.
- Μα ασφαλώς κ. Πούτιν, δεν χρειάζεται να συστηθείτε, είστε πολύ γνωστός εδώ. Το τηλεφώνημα στοιχίζει 5.000 δολλάρια.
Το ακούει ο Ομπάμα και λέει με παράπονο.
- Μα καλά εμένα μου είπατε 10.000 δολλάρια...
- Εντάξει, Ρωσία, πρώην Σοβιετική Ένωση, οικονομική κρίση. Τι να κάνουμε; του απαντά η τσατσά όλο νάζι.. 
Τέλος πάντων κάνει και το τηλεφώνημα ο Πούτιν. Πάει τελευταίος και ο Παπανδρέου...
- Γεια σας, είμαι ο Παπανδρέου από την Ελλάδα και θέλω να κάνω ένα τηλεφώνημα στην χώρα μου.
- Μα κ. Παπανδρέου, δεν χρειάζεται να συστηθείτε. Δεν φανταζόμασταν ποτέ ότι θα καταφέρουμε να σας γνωρίσουμε. Βεβαίως και να κάνετε το τηλεφώνημα που θέλετε μόνο που θα στοιχίσει 1
EURO.

Το ακούει ο Ομπάμα με τον Πούτιν και τρελλαίνονται...
- Μα καλά, εμείς για να τηλεφωνήσουμε έπρεπε να πληρώσουμε 10.000 και 5.000 δολλάρια και ο Παπανδρέου γιατί θα πληρώσει μόνο 1 EURO;;;;;;;;;;;
- Κοιτάξτε να δείτε, απαντάει η τσατσά, ΑΠΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΣΕ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΙΚΗ ΧΡΕΩΣΗ !!!!!!!!!