Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

George, πες αλεύρι, το wikileaks σε γυρεύει...



Aπό τον Sinnerman
Αυτά είναι!!
Ζούμε επικές στιγμές!
Μεγαλεία από τα λίγα!!
Τι έχετε να πείτε τώρα, ρε παιδιά;
Τα διαβάσατε τα μαντάτα;
Ε, τα διαβάσατε;
Όχι, όχι, δεν τα λέω εγώ.
Τα λένε τα επίσημα τηλεγραφήματα της αμερικανικής πρεσβείας!
Οι επίσημες απαντήσεις της ελληνικής πρεσβείας στην Washington!
Τα απόρρητα έγγραφα της ΕΥΠ!
Ναι, ναι αγοράκια μου...
Ναι, ναι, όχι εγώ, ούτε η κυρά Μαρίκα από τα Κάτω Πατήσια.
Χα, χα, χα...
Σπάω πολύ πλάκα με όλα αυτά.
Παλιότερα ήμασταν οι συνωμοσιολόγοι, οι γραφικοί, οι βλαμμένοι, αυτοί που δεν βλέπουν ότι τα πράγματα αλλάζουν, ότι η χώρα πάει μπροστά, αυτοί που φαντασιώνονται συνωμοσίες, γιατί ήμαστε προσκολλημένοι σε ένα κομματικό παρελθόν, αυτοί που δεν θέλουν να πάει η Ελλάδα μπροστά και που βλακωδώς αρνούμαστε να απαντήσουμε στα διλήμματα που έθεταν τόσο καιρό η κυβέρνηση και οι κατευθυνόμενοι δημοσιογραφίσκοι, τα βαρίδια της Ελλάδος!!!
Τώρα τι ήμαστε ρε παιδιά, ε;
Τώρα που δεν τα λέμε εμείς, αλλά τα επίσημα έγγραφα τι ήμαστε, ε;
Πείτε μου, ρε παλικάρια, για να μπορέσω να κατατάξω κι εγώ τον εαυτό μου: στους πατριώτες ή στους προδότες…
Πείτε μου γιατί έχω αρχίσει να χάνω την αυτοεκτίμησή μου και δεν αντέχω άλλο… Χα, χα, χα...
Ο καλός ο μύλος όλα τα αλέθει: εξοπλισμούς, αγωγούς, ονόματα για την «αλύτρωτη μακεδονική γη»…
Υ.Γ.1. Ρε παιδιά, ο Καραμανλής γιατί δεν μιλάει…; Χα, χα, χα...
Υ.Γ.2. Ρε, παιδιά γιατί τα media κάνουν αβαβααα τα επίσημα έγγραφα…;
Υ.Γ.3. Ρε παιδιά, μάλλον είχα δίκιο, που έλεγα περιμένετε και άλλες αποκαλύψεις… Χα, χα, χα… και πού είσαι ακόμα…. χα, χα, χα...
Υ.Γ.4. Σας είπα…θα επανέλθω…δριμύτερος…
Sinnerman