Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Νέες αποκαλύψεις ΣΟΚ για τους στημένους αγώνες!!!

Οι "πεντακαθαρήδηδες" της Μυστήριας Ομάδας
Σήμερα θα ξεσκεπάσουμε ένα ακόμη βρώμικο κύκλωμα που καταδυνάστευε τον χώρο του ποδοσφαίρου, άγνωστο στους πολλούς, στο οποίο δυστυχώς εμπλέκονται μέλη της Μυστήριας Ομάδας. Είμαστε αποφασισμένοι να κάνουμε την αυτοκάθαρσή μας, να φτάσει το μαχαίρι μέχρι το κόκαλο, να λάμψει η αλήθεια, να χυθεί άπλετο φως. 
Αποκαλύπτουμε τον διάλογο που διέρρευσε ανάμεσα στον ΑΝΕΝΤΑΧΤΟ και τον ΜΥΣΤΗΡΙΟ, στον οποίο ο πάλαι ποτέ διεθνής σέντερ της της "Ηρακλείου Σχολής" φέρεται να ζητάει "πορτοκαλάδα" από τον ισχυρό άνδρα της ΜΥΣΤΗΡΙΑΣ ΟΜΑΔΑΣ.
Ακολουθεί ο διάλογος...

Α: Κύριε Μυστήριε, καλημέρα, τι κάνετε;
Μ: Καλημέρα, Συγχαρητήρια αγόρι μου να πούμε.
Α.: Ευχαριστώ πάρα πολύ.
Μ: Αυτό το ίδιο έχουν και οι δικοί μου, το ίδιο πράγμα, δεν μπορούν να κοιμηθούμε.
Α. Ναι, κύριε Μυστήριε, καλά, δεν έχω κοιμηθεί.
Μ.: Το ίδιο παθαίνουν κι οι άλλοι, οι δικοί μου, δεν μπορούν να κοιμηθούνε. Όλο γυναίκες μου ζητάνε...
Α. Τόσο πολύ κύριε Μυστήριε;
Μ: Κι όσο περισσότερο παίξουνε τόσο γίνεται. Κατ' αρχάς έλα να σου πω, εχθές κοιτάγανε, το βλέπαμε με τον U-FOUL και τον γενικό αρχηγό, τον ΕΡΥΘΡΟ ΔΕΥΚΑΛΙΩΝΑ, στην πλατεία. Ξέρεις τι είπαν όλοι; «Ο μόνος που παίζει με ψυχή και είναι έτοιμος να τους φάει όλους είναι ο Ανένταχτος», χωρίς να ξέρουνε τίποτε…. (γέλια). Έπαιζες σαν τον Wiltzer του BETMIXER. Τρομερός, μπράβο αγόρι μου.
Α: Δεν ξέρουν, έχουν (ακατάληπτο)… (γέλια)
Μ: Όλοι οι άλλοι παίζανε σε δεύτερο βαθμό από εσένα να πούμε. Και από την "Ηράκλειο Σχολή" και από τις "Κουκουβάουνες". Δηλαδή, εσύ έπαιζες μία, μη σου πω δύο πιο δυνατά. Αφού κάποια στιγμή που βάρεσες αυτό το κάρφωμα στο τελευταίο δίλεπτο, σοκαρίστηκα. Τα μαλλιά σου ανέμιζαν αγέροχα στον αέρα. Η μπούκλα σου γέμιζε την οθόνη.... 
A.: Είναι που πέτυχε η νέα περμανάντ μου. Είναι φυτική!!! Κύριε Μυστήριε, μόνο ότι τελείωσε η "πορτοκαλάδα", να ξέρετε!
Μ: Εντάξει, αγορίνα μου, θα σου φέρω εγώ. Πότε θέλεις εσύ άλλο;
Α: Ε, τώρα θέλω για τους τελικούς.
Μ: Πότε θέλεις αγόρι μου;
Α.: Μέσα Αυγούστου, να κάνω τις απλωτές μου .
Μ: Ε, καλά ρε παιδάκι μου, έχεις τρελαθεί; Και ο κολιός τον Αύγουστο... Καλά, θα σου έχω ετοιμάσει να πούμε, εντάξει. Θα σου έχω φτιάξει αγόρι μου. Θες μήπως και χρωμολοσιόν για την περμανάντ;

Α.: Όχι ευχαριστώ κύριε Μυστήριε, έχω λίγη ακόμη. Φεύγετε για Λιβαδειά ή θα σας δούμε;
Μ: Όχι, το απόγευμα, θα έρθω, να δω το ματς σε σας, δεν πάω στο γήπεδο, να τους δώσω και την τιμή να πάω στο γήπεδο σε αυτούς! Είναι του ΣΥΡΙΖΑ!!!! Μάλλον μεθαύριο θα φύγω για Λιβαδειά για 1-2 μέρες για να πάω να τους πληρώσω να πούμε.
Α.: Έγινε, θα τα πούμε.
Μ: Έγινε αγόρι μου, συγχαρητήρια λεβέντη μου. Ωραίο μαλλί!!!!

Θα επανέλθουμε οσονούπω με νέους αποκαλυπτικούς διαλόγους...
Οι "πεντακαθαρήδηδες" της Μυστήριας Ομάδας