Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

Ο Γιάννης θέλει να βγει με τους φίλους του... (το αστείο της ημέρας

Ο Γιάννης (μπορείτε να βάλετε και Ανδρέας, Παναγιώτης, Κώστας...) και η Ελένη παντρεύτηκαν πρόσφατα από κεραυνοβόλο έρωτα και είναι ακόμα μες τα σιρόπια. Όμως ο Γιάννης έχει αρχίσει να πεθυμάει και τις μπαρότσαρκες που έβγαινε με τους φίλους του...
Οπότε, ένα βράδυ, λέει στην Ελένη:
- Ξέρεις, πιτσουνάκι μου, έλεγα να πήγαινα με τον Αντωνάκη και τον Κώστα για καμιά μπύρα...
Και η Ελένη:
- Μπύρα θέλει το σπουργιτάκι μου; Ορίστε, διάλεξε ποια προτιμάς!
Κι ανοίγει το ψυγείο και να μέσα!!!! Καμιά δεκαριά είδη μπύρας, ελληνικές και ξένες.
- Ναι, αλλά, βρε καρδουλίτσα μου, στο μπαρ με την μπύρα μας, τρώμε και κάτι.
- Μεζεδάκι θέλει το σουτζουκάκι μου; Ορίστε, διάλεξε τι προτιμάς!
Και του παρουσιάζει ένα δίσκο γεμάτο μεζέδες, να σου πέφτουνε τα σάλια! Τι καπνιστά, τι σολομούς, τι χαβιάρια, τι καπνιστά... Όλα τα είδη τυριών και τα καλύτερα είδη αλλαντικών!!
- Ναι, αλλά, βρε γλυκουλίνι μου, στο μπαρ, τη μπύρα
την πίνουμε σε παγωμένα ποτήρια.
- Παγωμένο ποτήρι θέλει το μελομακαρονάκι μου; Ορίστε, διάλεξε ποιο προτιμάς!
Και ανοίγει την κατάψυξη και να 'σου όλα τα είδη ποτηριών μπύρας παγωμένα!
- Ναι, αλλά, βρε κατσαριδάκι μου, στο μπαρ, όταν πίνουμε τη μπύρα μας, λέμε και καμιά βρωμοκουβέντα!
- Βρωμοκουβέντες θέλει το μπακλαβαδάκι μου; Πιες, λοιπόν, τη γ@*!&$νη τη μπύρα σου, φάε τους γαμημένους μεζέδες σου και κόψ' τις μαλακίες γιατί δεν πρόκειται να πας πουθενά! Το 'πιασες, χαμένο κορμί;;;;;;;;;;;;;;;;