Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Η ξανθιά σε μπλόκο της τροχαίας... (αστείο)

Ενας αστυνομικός με μηχανή ακολουθεί μία Porsche cabrio, που την οδηγεί ξέφρενα μία ξανθιά. Ο αστυνομικός επιταχύνει, την προσπερνάει και της κάνει σήμα να σταματήσει. Κατεβαίνει και πλησιάζει την Ρorsche.
- Κυρία μου, νομίζετε ότι αυτός είναι σωστός τρόπος οδήγησης;
- Ωωωωω συγγνώμη!! τι απρόσεκτη!! Είναι η τέταρτη φορά που με σταματάνε ξέρετε, εγώ είμαι χορεύτρια στο Ciao ANT1, πέρασα και τα προκριματικά για το Big Brother...
- Εντάξει, εντάξει... δώστε μου παρακαλώ το δίπλωμα
- Ωωωωω το δίπλωμα, ναι...λοιπόν...νάτο
- Οχι κυρία μου, αυτή είναι η ταυτότητα. Το δίπλωμα είναι ροζ και είναι υποχεωτικό να το έχετε, για να οδηγείτε...
- Ωωωωω καλέ πως κάνετε έτσι!!! τι νεύρα είναι αυτά! μα που το 'βαλα;
Η δεσποινίδα αναποδογυρίζει την τσάντα της κι αρχίζει να ψάχνει...
- Νάτο! Αυτό δεν είναι; Ξέρετε, είναι η τέταρτη φορά που με σταματάνε σήμερα, κι εγώ είμαι...
- Ναι, ναι, εντάξει, εντάξει. Δώστε μου το δίπλωμα, ευχαριστώ.
Ο αστυνομικός ανοίγει το δίπλωμα και λέει:
- Venusia;; Ονομάζεστε Venusia;
- Ναιιιιιιιι με αναγνωρίσατε; είμαι χορεύτρια στο Ciao ANT1, πέρασα και τα προκριματικά...
- Ναι, ναι, εντάξει, εντάξει, μου δίνετε και την άδεια παρακαλώ;
- Ωωωωω Θεέ μου, την άδεια... η άδεια... νάτη, αυτή δεν είναι;
- Οχι κυρία Venusia, αυτό είναι διαφημιστικό μόδας, η άδεια είναι πράσινη και περιλαμβάνει τις πληροφορίες του αυτοκινήτου σας...
- Ωωωωω τι νεύρα, που την έβαλα; είναι η τέταρτη φορά που με σταματάνε σήμερα, το ξέρετε; Αυτή είναι η άδεια;
- Ναι, αυτή, μου τη δίνετε;
Ο αστυνομικός παίρνει και την άδεια κι απομακρύνεται προς τη μηχανή του, για να κάνει το έλεγχο με το κέντρο.
- Κέντρο; Σταμάτησα μια ξανθιά, τρελλάρα, με μία Porsche, που λέγεται..Venusia..
- Venusia;;; Σταμάτησες τη Venusia;;; Την χορεύτρια;;; Αυτή του Ciao ANT1;;;
- Ναι, αυτή, την γνωρίζετε, κέντρο;
- Είσαι ο τέταρτος που τη σταματάει σήμερα!!! Αυτή είναι θεόχαζη! Εντελώς βλαμμένη!!!
- Ναι... εντάξει... μάλλον... και λοιπόν;
- Λοιπόν, πρέπει να πας, να πλησιάσεις στο παράθυρο και να τον βγάλεις έξω...
- Κέντρο!!! Μα τρελλαθήκατε εντελώς! θα με καταγγείλει!!!
- Μην ανησυχείς, κάνε ότι σου λέω, πήγαινε και βγάλτον...άκου με...
Ο αστυνομικός το σκέφτεται... Δεν περνάει κανείς, η δεσποινίδα τον περιμένει στο αυτοκίνητο...
- Ok, κέντρο, θα το κάνω, αλλά αν με καταγγείλει...
- Μα τι λες!!! Είναι εντελώς ηλίθια! Άντε, πήγαινε!!!
Ο αστυνομικός πλησιάζει την Ρorsche... κοιτάζει.
Η Venusia λέει:
- Γιατί με κοιτάτε έτσι; τι πρόβλημα υπάρχει;
Ο αστυνομικός, αποφασισμένος πια, τον βγάζει έξω.
- Ωωωωω δε το πιστεύω!!!! Πάλι αλκοτέστ!!!...