Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Γράμμα στον κ. Γιώργο

Από τον U Foul
"Αγαπητέ κ. Γιώργο,

Όπως σας είπα και στο προηγούμενο γράμμα μου με λένε Μήτσο και χρωστάω παντού. Τυγχάνει εκτός από το πολυτελές αυτοκίνητο και το διαμέρισμα που μένω, να μου έχουν αφήσει κληρονομιά κάτι λιόδεντρα στο χωριό μου την ορεινή Βοειδοράχη, ένα εξοχικό στη κάτω Μαγούλα και ένα οικόπεδο που βλέπει θάλασσα όταν έχει τσουνάμι.
Τα αγαπάω, τα πονάω, αλλά πως να το κάνουμε, θα πρέπει να τα σκοτώσω μπας και αρχίσω να ξελασπώνω. Η αξία τους μου είπανε ότι είναι περίπου Α+Β. Πιστεύετε κύριε Γιώργο ότι αν πουλήσω τα μισά θα πιάσω τουλάχιστον Α τη στιγμή που όλοι ξέρουν ότι πνίγομαι και με περιμένουν στη γωνία για να τα πάρουν κοψοχρονιά;
Προσωπικά πολύ αμφιβάλλω και έχω αρχίσει ήδη να εφαρμόζω τον προτεινόμενο επαγγελματικό προσανατολισμό που μου στείλατε με τη φωτογραφία.
Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς,
U FOUL"