Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Τριφυλλάρα σε αγαπάω, ένα μόνο σου ζητώ …


Από τον Μυστήριο
Όσοι με γνωρίζουν λίγο καλύτερα, μάλλον θα ήταν βέβαιοι ότι δεν θα άντεχα.
Επίσης, όσοι με τιμούν διαβάζοντας τα άρθρα μου και δη τα αθλητικά, δεν πρέπει να είχαν καμία αμφιβολία.
Δεν μου ταιριάζει να «κρατώ πισινή».
Δεν μου ταιριάζει να το παίζω «μετά Χριστόν προφήτης».
Δεν μου ταιριάζει να φοβάμαι να πω και να γράψω αυτό που εύχομαι, με τον φόβο ότι θα πέσω έξω και μετά τον αγώνα να αρχίσει το δούλεμα της «αρκούδας».
Άλλωστε δεν έχει γούστο η μπάλα χωρίς καζούρα, χωρίς να προκαλείς τον αντίπαλο, αποδεχόμενος την πιθανότητα να έρθουν τα πάνω κάτω.
Αναλαμβάνοντας λοιπόν το σχετικό ρίσκο να με θυμηθεί μετά τον αγώνα κάθε πικραμένος (είναι βέβαιον ότι ένας ειδικά Αρειανός έχει αγοράσει νέο πακέτο μηνυμάτων με την ελπίδα να μας κερδίσει ο γαύρος), ξεκινώ.
Φίλτατοι γαύροι ετοιμαστείτε.
Ετοιμαστείτε να δείτε τον Σισέ να το καρφώνει μπροστά στην 7 και το Καραϊσκάκη να ψήνεται ως αυθεντικό τηγάνι.
Να το καρφώνει και μετά να στέκεται μπροστά στους «επιστήμονες» χαιρετώντας τους…
Γαύροι, ετοιμαστείτε ψυχολογικά, γιατί αν χάσετε, ούτε τα παραρτήματα δεν θα σας σώσουν μετά.
Ήδη, οι περισσότεροι από τους γαύρους που έχω μιλήσει, έχουν τον φόβο μέσα τους.
Κάποιοι δε, ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δεν θίγουμε, πολύ θα ήθελαν να εξαφανιζόταν ως δια μαγείας πριν τον αγώνα ο Βαλβέρδε…
Ούτε η όψιμη παράγκα θα σας σώσει, ούτε τίποτα.
Για πλάκα σας έχουμε…
Υ.Γ. 1ο. Ο «σύντροφος» Μάνος ως και όνειρο είδε ότι η Πανάθα θα πάρει το διπλό μέσα στο τηγάνι. Δύο τα ερωτήματα που προκύπτουν από την ονείρωξη του Μάνου: 1ον. Αν μετά ξύπνησε και 2ον. Αν μετά γύρισε πλευρό και ξανακοιμήθηκε…
Υ.Γ. 2ο. U Foul: Εχθές ήπια καφέ με τον ηθοποιό μας. Μετά και από αυτό καταλαβαίνεις ότι δεν έχετε καμία ελπίδα…
Υ.Γ. 3ο. Αντί Επιλόγου: «Τριφυλλάρα σε αγαπάω, ένα μόνο σου ζητώ, να μαμήσετε τον Ολυμπιακό»…
Τα Σέβη μου.
ΜΥΣΤΗΡΙΟΣ