Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Η κρίση του έντυπου Τύπου, η Βιομηχανική Επανάσταση και η Ferrari

Από τον JK
Θα κερδίσει αυτός που θα μείνει στο τέλος;
Με την αρχή της Βιομηχανικής Επανάστασης και τις νέες γραμμές παραγωγής στα εργοστάσια, ο Ford, ιδιοκτήτης της γνωστής αυτοκινητοβιομηχανίας, οραματίστηκε το περίφημο "ένα αυτοκίνητο για κάθε άνθρωπο".
Έτσι, εκμεταλλευόμενος τις νέες μηχανές, έφτιαξε πιο γρήγορες γραμμές παραγωγής και οργάνωσε διαφορετικά την εταιρεία του, ώστε να αυξήσει την ημερήσια παραγωγή αυτοκινήτων. Το παράδειγμά του το ακολούθησαν όλες οι μεγάλες βιομηχανίες αυτοκινήτων ανά τον κόσμο, με αποτέλεσμα οι πωλήσεις αλλά και οι μετοχές τους να εκτοξευθούν στα ύψη. Μέσα σε όλο αυτόν τον ξέφρενο ρυθμό που είχε επιβάλει η "επανάσταση των μηχανών", ένας μόνο έμοιαζε να είναι εκτός τόπου και χρόνου. Και αυτός δεν ήταν άλλος από τον ιδρυτή της Ferrari.
Έδωσε βάση στην ποιότητα και τη διαφορετικότητα, και αντί να αυξήσει και να αναδιοργανώσει τις γραμμές παραγωγής του, έκανε ακριβώς το αντίθετο. Κόντρα στο κύμα της εποχής, μείωσε την παραγωγή, κάτι που για την εποχή έμοιαζε τρέλα, και με πολλή δουλειά και επίπονα βήματα καταξίωσε μια φίρμα που ήταν και θα είναι για τους λίγους.
Στη νέα "Βιομηχανική Επανάσταση" του Internet κόντρα στα έντυπα και στον περιοδικό Τύπο, σίγουρα θα βρεθεί και μια Ferrari. Ένα έντυπο που ίσως να κάθεται μόνο του στις προθήκες των περιπτέρων. Μόνο του όμως θα τραβά όλη την έντυπη διαφήμιση, και θα επιλέγεται για διαφημιστικές καμπάνιες από εταιρείες που θέλουν να ξεχωρίσουν. Στο πέρασμα των χρόνων, όποιος αντέξει, θα πάρει και αυτή τη θέση στο περίπτερο του μέλλοντος.
(Πηγή : http://e-pcmag.gr/techtalk/tha-kerdisei-autos-pou-tha-meinei-sto-telos)
JK