Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

ΟΛΑ ΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΛΩΣ...


Από τον U Foul
Υπό το φόβο της υποβάθμισης κατά την αξιολόγηση μου από τον moody(s) - Μυστήριο σύρομαι να σχολιάσω, τρόπο τινά, τη καθημερινότητά μας με κίνδυνο να κατηγορηθώ ότι επέρχομαι απροετοίμαστος σε συζητήσεις που θα κοστίσουν στη πατρίδα και από αιώνιοι γείτονες ή wannabe καρντάσια καταλήξουμε συνεταιράκια στο χώρο μας... αβασάνιστα.
«Τί αχταρμάς σκέψεων είναι αυτός;» θα αναρωτηθείτε δικαιολογημένα, μα πιστέψτε με δεν φταίω εγώ, αλλά το overdose τουρκογκλαμουριάς, επαναλήψεων και reality που μας πλασάρει η tvoula σε συνδυασμό με ολίγον από εξωτερική πολιτική και το δράμα που ζουν οι φίλτατοι τέως πολυμετοχικοί που πολύ με έχει ταράξει.
Γιατί άλλωστε, τί άλλο θα μπορούσε να ταράξει την ηρεμία και τη γαλήνη της καθημερινότητάς μας; Όλα βαίνουν καλώς, όπως πάντα άλλωστε σε αυτή τη χώρα και για του λόγου το αληθές:
Αυτό το διάστημα κυβερνά ένα σοσιαλιστικό κόμμα με δεξιά πολιτική αντί ενός δεξιού κόμματος με σοσιαλιστικές ανησυχίες που ίσχυε μέχρι πρότινος (και τούμπαλιν). Από την άλλη, ο απλός λαός ενωμένος, δηλ. και τα περήφανα νιάτα και τα τιμημένα γηρατειά, καλείται να πληρώσει για πολλοστή φορά το «μάρμαρο» (ίσως για αυτό να έχει μουδιάσει και ο πισινός μας).
Μα πάνω απ’ όλα - που λέει και το γνωστό τραγουδάκι - κανείς μα κανείς δεν τιμωρείται ποτέ και για τίποτα σε τούτο το τόπο, γιατί τότε απλώς δε θα ίσχυε το «χαλαρά» και το «έλα μωρέ» που μας διαφεντεύει και θα έπρεπε να βγούμε από τη νιρβάνα μας! Και όλα βαίνουν καλώς...
Όσο η Δικαιοσύνη δεν είναι μόνο τυφλή, αλλά και ανάπηρη, όσο υπάρχει έλλειμμα παιδείας και τα σχολεία βγάζουν κουρασμένα τυπάκια με το ίδιο ντύσιμο και κούρεμα, ΟΣΟ ΚΡΑΤΑΜΕ ΤΑΜΠΕΛΕΣ ΚΑΙ ΦΟΡΑΜΕ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ δεν θα αλλάξει τίποτα σε τούτο το τόπο...
Υ.Γ. 1o. «Σήκω Ανδρέα για να δεις το παιδί της Αλλαγής!!!» ή αλλιώς «Όλοι μαζί με τον Καραμανλή!!!». Δεν πιστεύω να ντρέπεται κανείς που τα φώναζε, εεε; Τουλάχιστον όχι λιγότερο από όσο εγώ, που έχω ψηφίσει μέχρι και κάποιον που έγινε πρόεδρος της Πανάθας. Είμαι περήφανος όμως για ένα πράγμα: ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΝΗΚΩ. Εσείς;
Υ.Γ. 2o. Ααα ρε Μυστήριε, από αλλού ξεκίνησα και αλλού κατέληξα! Πώς μπερδεύτηκα έτσι; Εγώ για το Θρύλο ήθελα να γράψω, αλλά θα μου πεις κι εκεί όλα βαίνουν καλώς… κυριολεκτικά!!!
Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς,
U FOUL