Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

Dum spiro spero?

Από τον Ανένταχτο
'Ηταν θυμάμαι Σεπτέμβρης,είχαμε γυρίσει από τις καλοκαιρινές μας διακοπές, και προσγειωνόμασταν μάλλον ανώμαλα στην πραγματικότητα.
Σαφώς ακόμη υπό την επήρεια της χαλαρότητας των διακοπών και με φιλοσοφική διάθεση μιλούσα στο τηλέφωνο με τον φίλο μου τον Γιάννη (γνωστός τοις πάσι Ανδρεϊκό-Παπανδρεϊκός) και συζητούσαμε για τα τεκταινόμενα και ιδιαίτερα για το τι μέλλει γενέσθαι στην Ελλάδα του μνημονίου. Ακόμη δεν είχε ξετυλιχτεί όλο το κουβάρι.
"Θα γίνει της πουτάνας στην Ελλάδα. Δεν θα περάσουν αυτά" μου έλεγε.
Ως σύγχρονη Κασσάνδρα θυμάμαι ότι του είπα χαρακτηριστικά:
"Φίλε μου, μετά τα όσα έχω δει στην Ελλάδα δεν έχω καμία ελπίδα ότι θα υπάρξει αντίδραση ότι θα αλλάξει κάτι βρε αδερφέ. Αν και είμαι πεπεισμένος για αυτό, θα αφήσω το ...υπόλοιπο του 99,99999% ως ποσοστό πιθανότητας να αλλάξει κάτι. Ως μόνη απόδειξη θα λάβω το αποτέλεσμα των εκλογών. Εκεί θα φανεί εάν ο Έλληνας έχει πάρει το μήνυμα και έχει διάθεση να αλλάξει".
Dum spiro spero λοιπόν....
Ήμουν όμως τόσο σίγουρος ότι δεν θα είμαι "μετά Χριστόν προφήτης".
Ήρθαν λοιπόν οι εκλογές και ενώ μέσα μου ήθελα να με χαρακτηρίσει ψευδοπροφήτη δυστυχώς επαληθεύτηκα.
Και μάλιστα σαν τα ρεφρέν. Δις...
Αντί λοιπόν ο Ελληνικός λαός να στείλει ηχηρό μήνυμα στα κόμματα της Βουλής και ιδιαίτερα στα 2 κόμματα "εξουσίας", τα οποία να μην ξεχνιόμαστε ότι είναι οι κύριοι υπαίτιοι της σημερινής κατάστασης, τους έδωσαν οι μεν με την ψήφο τους "συγχωροχάρτι" οι δε με την αποχή τους το δικαίωμα να συνεχίζουν να αλωνίζουν.
Θα μπορούσαμε με τον λιγότερο ανώδυνο τρόπο να στείλουμε το μήνυμα. Δημοτικές ήταν. Δεν ήταν δα Champions League (Βουλευτικές) που έγραφε και ο φίλτατος U FOUL.
Δεν το κάναμε. Είτε γιατί τελικά έχουν δίκιο όλοι οι ξένοι όσο αφορά την άποψη τους για μας, είτε γιατί τελικά ο Πάγκαλος έχει δίκιο.
Ή μαλάκες είμαστε δηλαδή ή συνένοχοι. Προσωπικά πιστεύω ότι είμαστε ο συνδυασμός και των δύο...
Είχα λοιπόν μια ελπίδα...
Dum spiro spero. Όσο ζω ελπίζω λοιπόν...
Όσο αφορά την πολιτική ωριμότητα του Έλληνα δεν νομίζω.
Αν περιμένεις να αλλάξει ο Έλληνας "ή σταμάτα να ζεις ή πάψε να ελπίζεις"
ΥΓ 1. Δυστυχώς ο Γιάννης πλέον έχει υποστεί μείωση μισθού 20% και δουλεύει 6,5 ώρες την ημέρα.
ΥΓ 2. 36.....
Εις το επανιδείν

Ο ΑΝΕΝΤΑΧΤΟΣ