Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

Καταγγέλω την εργοδοσία: Δώσε τα δεδουλευμένα μας

Από τον Ρέφερι
Είναι γεγονός ότι απέχω από το αγαπημένο αυτό blog αρκετό καιρό. Οι πιέσεις και οι προκλήσεις που δέχτηκα ήταν αμέτρητες και τις περισσότερες φορές προσβλητικές (για ποιον Λουίς Γκαρσία μιλάμε).
Κύριε διαχειριστή του αγαπημένου τούτου blog, αλλά και συνεργάτες αυτού, υπάρχουν κι άλλοι τρόποι να «αναγκάσετε» έναν συνεργάτη να γίνει ξανά ενεργός, να συμβάλει στην σωστή και εξελίξιμη λειτουργία του blog, αλλά όλα έχουν ένα κόστος, δεν νομίζετε;
Μήπως έχετε ενημερωθεί από το λογιστήριο σας για τους μισθούς που μας χρωστάτε;
Μήπως έχετε ενημερωθεί, από το γραφείο προσωπικού, για το πόσες ημέρες άδειας πρέπει να μας χορηγηθούν βάσει νόμου;
Να μην αναφερθώ για την ασφάλιση μας καλύτερα γιατί τα σκυλιά έχουν καλύτερη ασφάλιση από εμάς τους συνεργάτες σας, τα καλά παιδιά, που τόσα χρόνια συμβάλουμε για να είστε εσείς στο απυρόβλητο, να μιλάει όλος ο κόσμος για αυτό το καταπληκτικό blog, για να είστε πάντα πρώτος και πρωταγωνιστής των εξελίξεων, να έχετε ξεσκίσει όλα τα βραβεία, τα μετάλλια, τις κούπες και ανθοδέσμες, να σας βλέπουμε συνέχεια στα παράθυρα των τηλεοπτικών εκπομπών (μέχρι και στον Θέμο σας είδαμε), να διαβάσουμε τις ίδιες συνεντεύξεις σας ξανά και ξανά στον καθημερινό τύπο και όλοι να βροντοφωνάζουν «ο γαμώ τα παιδιά» ο σούπερ ντούπερ διαχειρισταράς.
Αγαπητέ, ελπίζω να εκφράζω κι άλλους συνεργάτες και συναδέλφους μου, αλλά μιλώντας καθαρά προσωπικά, διεκδικώ και νομικά τα δεδουλευμένα μου, αυτά που μου χρωστάτε, αυτά που είστε υποχρεωμένος από το νομό να μου δώσετε, αυτά που εσείς ποτέ δεν είχατε το θάρρος να πείτε (μην χαλάσετε και την ωραία εικόνα σας), αυτά που εσείς τα θεωρείτε περιττά.
Θέλω να σας δω να κυλιέστε στα πατήματα, να πέφτετε στα τάρταρα χωρίς αλεξίπτωτο, να σας δω μια φορά με μαυρισμένο μάτι βρέ αδελφέ.
Εύχομαι να έχετε το θάρρος να με συναντήσετε (επειδή ξέρω ότι σας αρέσει η κοτόσουπα) για την επίλυση των προβλημάτων μου. Αν και πάλι αρνηθείτε, θα τα πούμε στο κτήριο 9 του γνωστού νυχτομάγαζου που εσείς συχνάζετε με μεγάλη παρέα. Εγώ είμαι διατεθειμένος να συνεχίσω την συνεργασία μου, γιατί γνωρίζετε ότι οι παλιοί συνεργάτες σχολιάζουν την επικαιρότητα. Γιατί αυτοί ξέρουν…
ΡΕΦΕΡΙ