Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

Οι "καλοί" τρόποι του Τοτού (ανέκδοτο)

Η δασκάλα ρωτάει τα παιδιά:
- Εσύ Γιαννάκη, αν έβγαινες με μια κοπέλα από καλή οικογένεια και με πολύ καλή εκπαίδευση για δείπνο και ήθελες να πας στην τουαλέτα, τι θα έλεγες; 
- Θα έλεγα "πάω μισό λεπτό να κατουρήσω".
Η δασκάλα: - A, όχι αυτό θα ήταν πολύ αγενές... Εσύ Κωστάκη παδί μου πως θα το έλεγες;
Κωστάκης: - Θα έλεγα με συγχωρείς, καλή μου φίλη, αλλά πρέπει να πάω στην τουαλέτα. 
Δασκάλα: - Ναι... κάπως καλύτερα, αλλά η λέξη "τουαλέτα", όταν τρως ακούγεται άσχημα.
Γυρνάει η δασκάλα στον Τοτό:
- Εσύ Τοτό, απέδειξε μας επιτέλους πόσο έξυπνος είσαι και πόσο καλά θα το έλεγες; Τί θα έλεγες στην κοπέλα;
- Εγώ κυρία θα έλεγα: "Καλή μου, παρακαλώ να με συγχωρέσεις που θα σ' εγκαταλείψω για μισό λεπτό, αλλά δυστυχώς πρέπει να εξυπηρετήσω έναν πολύ καλό μου φίλο, τον οποίο ευελπιστώ και να σου γνωρίσω αμέσως μετά το φαγητό!"