Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

"Κρητίκαρος" (ανέκδοτο)

Ένας κρητίκαρος έκανε γιο. Στα έκτα γενέθλια του ο γιος του του ζήτησε την Barbie rapounzel. Ο Κρητικός απελπισμένος πάει στον καφενέ του χωριού να πει τα μαντάτα στο Μήτσο.
- Μήτσο πάει!!! Ο γιος μου είναι π.... !!!
- Γιατί ωρέ σύντεκνε το λες αυτό;
- Μου ζήτησε για δώρο γενεθλίων την Barbie rapounzel!!
- Και γι' αυτό στενοχωριέσαι ωρέ;; Το παιδί θέλει να μάθει το γυναικείο σώμα!!
- Αν είναι έτσι, φέρτε ρακές να κεράσουμε όλο το μαγαζί! Έχω λεβέντη γιο!!
Όταν ήρθαν τα δωδέκατα γενέθλια του μικρού, εκείνος του ζήτησε για δώρο το κουκλόσπιτο της Barbie! Ο Κρητικός έπεσε να πεθάνει και ξαναπήγε στον καφενέ να το πει στον φίλο του τον Μήτσο.
- Μήτσο, δεν μου το βγάζεις τώρα από το μυαλό, ο γιος μου "την καίει ...την βάτα"!! Μου ζήτησε το κουκλόσπιτο της Barbie για δώρο γενεθλίων! Θα με κράξει το χωριό!
- Πώς κάνεις έτσι ωρέ σύντεκνε! Το παιδί θέλει να μάθει πως ζουν οι γυναίκες στο σπίτι. Μια χαρά μου φαίνεται!
- Αν είναι έτσι σύντεκνε κερνάω όλο το μαγαζί!! Να μου ζήσει το κοπέλι!!
Έφτασε η μέρα που ο γιος του θα γινόταν 18 και όλο αγωνία ο Κρητικός ρωτάει το γιο του:
- Τι θέλεις παιδαρά μου να σου κάνω δώρο;
- Πατέρα, θέλω μια μαχαίρα τεράστια σαν τη δική σου, κοφτερή και αστραφτερή!
Πέταξε από χαρά ο Κρητικός, κέρασε όλο το καφενείο ρακές και αγόρασε μια σπάθα δυο μέτρα για το γιο του. Το βράδυ του την έδωσε και ο μικρός είπε όλο χαρά:
- Αχ καλέ μπαμπά, κοίτα με! Δεν είμαι ίδιος η Ζήνα;;;