Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

Μπλα...μπλα...μπλα...μπλα...

Από τον Betmixer
Καλησπέρα!
Επειδή ένας καλός μου φίλος (πολύ τον αγαπάω αλλά…) συνεχίζει να ρίχνει «λάσπη», φορτώνοντάς μου ανακρίβειες, με «αναγκάζει» να σπαταλήσω πολύτιμο χρόνο, ασχολούμενος μαζί του. Θα είμαι συγκεκριμένος και δε θα βασιστώ σε αόριστες αναφορές «πολιτικού» τύπου. Σου είπα, μου είπες, του είπε... και μπλα..μπλα..μπλα. Άνευ αποδείξεων.
Βεβαίως βεβαίως…
Φίλε Μυστήριε, όντως είχαμε μία συζήτηση στα τέλη του Ιούλη. Όντως είχα τις αμφιβολίες μου για το εάν (και κατά πόσο) ο Άρης θα είχε ομάδα τόσο ανταγωνιστική, όσο την περσινή (που ήταν σούπερ). Ο Άρης εξάλλου είναι πάντα μια εξαιρετική ομάδα από τη στιγμή που επέστρεψε στα σαλόνια, εξαιρουμένης της τελευταίας ομάδας του Λάμπρου Σκόρδα. Που παρά την ύπαρξη «παλτών» (Βλοντάρτσικ-Ντελόρτε-Μπατιόν), και πάλι άξιζε αυτός της έξοδό του στην Ευρώπη. Όλοι ξέρουμε πως την έχασε…
Παίρνεις λοιπόν ως βάση τη «δυσπιστία μου» και «μαγειρεύεις» κοκκινιστό. Μόνο που αντί για κόκκινη σάλτσα, βάζεις λάσπη στο κατσαρόλι σου. Καλά ρε φίλε; Δε σου έχουν πει ότι με το χώμα δε φτιάχνονται εδέσματα; Κρίμα, γιατί είσαι και Έλλην πατριώτης. Και η χώρα μας φημίζεται για την κουζίνα της και τα εδέσματά της.
Πάμε όμως στις τοποθετήσεις μου στις ειρωνικές (γουάου) τοποθετήσεις σου…
"Συνηθισμένος ων από τις καραβιές αγνώστου προελεύσεως παικτών, τους οποίους αποθέωναν κατά χιλιάδες τα Αρειανά στη Μίκρα, αδυνατούσε να συμβιβαστεί με την ιδέα ότι ο Άρης αποκτούσε παίκτες που ήδη έπαιζαν στην Ελλάδα και συνεπώς ήταν γνωστοί. Πόσω μάλλον Έλληνες…"
Αδιάβαστος ρε φίλε για ακόμα μία φορά. Ο Άρης κινήθηκε στις μεταγραφές, με τον ίδιο τρόπο που κινείται τα τελευταία χρόνια. Δες την ενδεκάδα που κατέβηκε στην Τούμπα. Δες και τα σχήματα του Κούπερ σε όλα τα παιχνίδια. Με δυο Έλληνες έπαιζε πέρσι η ομάδα, με τρεις (άντε τέσσερις, υπό συνθήκες) παίζει φέτος. Τρομερή αλλαγή. Το βρήκες…
"Ποιος Λαζαρίδης, ποιος Μενδρινός, ποιος Τσέζαρεκ μου έλεγε…"
- Για τον Λαζαρίδη έκανα λάθος και του οφείλω μια ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΓΝΩΜΗ. Νασούτι όμως δεν είναι.
- Τον Μενδρινό δεν τον ήθελα στην ομάδα, για θέμα που ουδεμία σχέση έχει με το αγωνιστικό. Και να μη σου θυμίσω τι μου έλεγες όταν το όνομά του είχε «παίξει» πρόπερσι για τον Άρη. Πόσο πολύ εκτιμούσες τις δυνατότητές του. Και εδώ έκανες λάθος
- Για τον Τσέζαρεκ είχα πάντα και εξακολουθώ να έχω, την καλύτερη γνώμη. Όταν όμως έγινε η συζήτηση, είχε φύγει ο Κάμπορα. Και ο Τσέζαρεκ δεν είναι αντί-Κάμπορα. Το «ψάρι» όμως είναι. Και το κενό καλύφθηκε. Με το παραπάνω…
"τον Πρίττα, ούτε αυτόν πολυγούσταρε…"
Πολύ μεγάλο ψέμα. Μεγάλη όμως αλήθεια, ότι ο Πρίττας με τον Κούπερ, έγινε «άλλος» παίκτης.
"τις μεταγραφές φάνηκε ότι τις αποφάσιζε ένας καταξιωμένος προπονητής, και ουχί οι μάνατζερ…"
Φίλε να ξέρεις ότι σε διαβάζει και η Σαλονίκη. Και γελάει. Αφού ξέρεις τόσα, να μας τα αποδείξεις…
"Θεωρούσε a priori την φετινή ομάδα του Άρη μακράν χειρότερη από την περσινή…"
Στα τέλη του Ιούλη ήμουν επιφυλακτικός. Τότε δεν είχε πάρει ο Άρης ούτε Ρουίζ, ούτε Φατί. Και υπήρχε φημολογία περί αποχώρησης του Ναφτί. Τα συμπεράσματα τα τελικά, τα έγραψα σε αυτό εδώ το blog. Στις 10 του Σεπτέμβρη…
Λοιπόν... επειδή βαριέμαι (αλήθεια) να επεκταθώ, θα σε συμβουλεύσω (κανείς δεν είναι τέλειος), να γράφεις για πράγματα που τα κατέχεις. Και από ποδόσφαιρο, κατέχεις μόνο Παναθηναϊκό. Μόνο αυτόν βλέπεις, μόνο για αυτόν ξέρεις. Η ανάγνωση των πρωτοσέλιδων στο διαδίκτυο και η ενημέρωση περί των τελικών αποτελεσμάτων της αγωνιστικής, ΔΕΝ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΗ.
ΥΓ - ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ των όσων ΕΓΡΑΦΕ (δεν τα έλεγε μόνο) ο Μυστήριος περί το μέλλον του Latin Areos. Οι προβλέψεις του περί πορείας για αποφυγή του υποβιβασμού, ακόμα να επιβεβαιωθούν. Και έχουν περάσει 4,5 χρόνια. Από τη μέρα που ο Άρης συνεργάστηκε με τον Φερέρ. Ο οποίος θα κατέστρεφε (γέλια) τον Άρη. Έτσι έγραφε ο «τεκμηριωμένος» φίλος μου.
Καλό σας απόγευμα…
BETMIXER