Τετάρτη 30 Ιουνίου 2010

ΦΑΛΛΟΚΡΑΤΙΚΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ

Ποτέ µου δεν κατάλαβα γιατί οι σεξουαλικές ορμές των ανδρών και των γυναικών διαφέρουν τόσο πολύ. Ποτέ δεν κατάλαβα το όλο θέμα ''Άρη - Αφροδίτης". Και ποτέ δεν µμπόρεσα να καταλάβω, γιατί οι άνδρες σκέφτονται µε το κεφάλι τους και οι γυναίκες µε την καρδιά τους.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ:
Ένα βραδύ την περασμένη εßδοµάδα, η κοπέλα µου και εγώ ξαπλώσαμε στο κρεβάτι. Το πάθος αρχίζει να φουντώνει πολύ και τελικά γυρνάει και µου λέει:
- Δεν έχω όρεξη να το κάνουµε. Θέλω απλώς να µε κρατάς...!!
- ΤΙ;!; Τι ήταν αυτό;!;
Οπότε γυρνάει και λέει τις κουßέντες που κάθε άντρας φοßάται πως θα ακούσει:
- Δεν νιώθεις τις αισθηµατικές µου ανάγκες ως γυναίκα, ώστε να µπορέσω να ικανοποιήσω τις σωµατικές σου ανάγκες ως άντρα.
Και συνεχίζει σε απάντηση του ήδη µπερδεµένου ßλέµµατός µου...
- Δεν µπορείς να µε αγαπάς για το ποια είµαι και όχι για το τι κάνω στο κρεßάτι;
Συνειδητοποιώντας ότι δεν πρόκειται να γίνει τίποτα εκείνο το ßράδυ αποφάσισα να κοιµηθώ.
Την αµέσως επόµενη µέρα φρόντισα να πάρω άδεια για να περάσω χρόνο µε την κοπέλα µου.
 Πήγαµε σε ένα ωραίο εστιατόριο για µεσηµεριανό, κάναµε ßόλτα και τέλος πήγαµε σε ένα πολύ µεγάλο πολυκατάστηµα. Πηγαίναµε µαζί σε όλα τα µαγαζιά και δοκίµαζε πολύ ακριßά φορέµατα. Δε µπορούσε να αποφασίσει πιο να πάρει και γι αυτό της είπα οτι θα τα παίρναµε όλα. Επίσης, άρχισε να κοιτάζει και καινούργια παπούτσια για να τονίσουν τα νέα της φορέµατα, οπότε και εγώ της είπα:
- Μα, γιατί δεν παίρνεις ένα ζευγάρι για κάθε φόρεµα...;
Μετά πήγαµε στα κοσµήµατα όπου και πήρε ένα ζευγάρι σκουλαρίκια µε διαµάντια. Και να σας πω την αλήθεια ήταν ΠΟΛΥ ενθουσιασµένη. Είµαι σίγουρος ότι πίστευε ότι έχω τρελαθεί. Και µάλιστα πιστεύω ότι µε τέσταρε κιόλας, αφού µου ζήτησε να πάρει ένα ßραχιόλι για τέννις, όταν δεν ξέρει ούτε καν να παίζει! Έχω την εντύπωση ότι την άφησα άναυδη όταν της απάντησα:
- Βέßαια αγάπη µου...
Μπορώ µάλιστα να πω ότι πλησίαζε σεξουαλική ικανοποίηση - ολοκλήρωση από την χαρά της! Με ένα απίστευτο χαμόγελο και µε µία ανείπωτη χαρά µου είπε επιτέλους:
- Πιστεύω πως τελειώσαμε τα ψώνια, ας πάμε στο ταμείο αγάπη µου.
Με το ζόρι κρατιόμουν να µμην λυθώ στα γέλια όταν της είπα:
- Όχι αγάπη µου, δεν έχω όρεξη...
Το πρόσωπό της χλώµιασε και το σαγόνι της έπεσε στο πάτωμα µε ένα:
- ΤΙ;;;!!!
Και αμέσως της είπα:
- Μωρό µου, απλώς ήθελα να ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ αυτά τα πράγματα για λίγο. Δεν νιώθεις τις οικονομικές µου ανάγκες ως άντρα για να ικανοποιήσω τις αγοραστικές σου ανάγκες ως γυναίκα!
Και όπως την είδα έτοιμη να µε σκοτώσει, συμπλήρωσα:
- Γιατί δεν µπορείς να µε αγαπάς για αυτό που είμαι και όχι για τα πράγματα που σου αγοράζω;
Προφανώς δεν πρόκειται να κάνω σεξ ούτε σήμερα το βράδυ, αλλά τουλάχιστον και αυτή κατάλαβε ότι είμαι πιο έξυπνος από αυτή!
(Σημείωση της Μυστήριας Ομάδας: Καταδικάζουμε απερίφραστα το ανωτέρω ανέκδοτο. Ντροπή και αίσχος εις τον δημιουργό του.)