Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2010

ΑΛΛΑ ΗΘΗ...

Καλημέρα σε όλους, καλή χρονιά με υγεία σωματική και ψυχική.
Όσες φορές έχω γράψει, ελάχιστες είναι αλήθεια, ήταν για την Πανάθα. Αυτή την φορά όμως ο Μυστήριος μου ξύπνησε αναμνήσεις από την πρωτοχρονιά (παραμονή) του 1986, όπου ήμουν φιλοξενούμενος φίλης μου στην Βέρνη (Ελβετία).
Στο εστιατόριο που είχαμε κλείσει τραπέζι για ρεβεγιόν – γύρω στις 22.30μμ - φθάνουν πρώτα οι δημοσιογράφοι και οι κάμερες και μετά ένα ζευγάρι με φίλους του. Μετά από σχετική αναστάτωση 2-3 λεπτών τους βλέπω να αναχωρούν.
Ρωτώ τι συμβαίνει και μετά από λίγη ώρα ενημερώνεται και η παρέα μου, πως ήταν ο πρωθυπουργός του καντονιού, αλλά δεν είχε κλείσει τραπέζι και πως ήταν το δεύτερο εστιατόριο που του έδειχνε την πόρτα «πλήρες λόγω ημέρας».
Τα σχόλια και οι συγκρίσεις, δικά σας Κυρίες και Κύριοι.
Υ.Γ. Όταν σε πάρει η κάτω βόλτα είναι αλήθεια ότι συνωμοτούν όλα εναντίον σου.
ΜΕΤΑΓΡΑΦΉ διεθνούς Αργεντινού ποδοσφαιριστή - σε ομάδα από μεγάλο λιμάνι - μοντέλου σε περιοδικό gay. Ήμαρτον ...
Ευχαριστώ
Δ.Μ.