Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2009

Μέρα της «κωλοτούμπας»

Σήμερα είναι η μέρα της «κωλοτούμπας» και εγώ νιώθω απέραντη ικανοποίηση (άπτεται των ορίων της ηδονής), που είμαι «εκτός κλίματος». Όταν όλοι «έκραζαν» λοιδορούσαν και απαξίωναν, η στάση μου (μέσα από το www.Betmixers.gr και όχι μόνο) ήταν πάντα καλοπροαίρετη απέναντι στην ομάδα και τον προπονητή, που (στην τελική) έχουν πετύχει το απίστευτο.
- Ξέρω, ήξερα και θα ξέρω που φτάνει επίπεδο του Έλληνα ποδοσφαιριστή.
- Ξέρω, ότι δε θα έχω ποτέ Μέσι, Ρονάλντο, Ροναλντίνιο και Κακά.
- Ξέρω, ότι δε θα έχω ποτέ οπαδούς, αλλά πολλούς «πανηγυρτζήδες».
- Ξέρω, ότι γουστάρω μια ομάδα που είναι ευάλωτη στη σκληρή – άδικη κριτική.
- Ξέρω, όμως ότι θα είμαστε στο Μουντιάλ. Εκεί που δεν θα πάει ο Σεφτσένκο. Ούτε ο Εντουάρντο, ο «Κροάτης». Ούτε ο Μπερμπάτοφ. Και τόσοι άλλοι αστέρες λαμπεροί.
Θα πάει όμως ο Λουκάς (ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ χθες ο Βύντρα), θα πάει ο «Σάλπι», θα πάει ο «Σαμ», θα πάει ο Κατσουράνης…
Κλείνω με μια ερώτηση – απορία: Όσοι απαξιώνατε επί τόσους μήνες την προσπάθεια, θα παρακολουθήσετε άραγε τα παιχνίδια της ομάδας εις το Μουντιάλ;
Και αν (λέω αν) «σκάσει» κάτι καλό, θα το… πανηγυρίσετε; Γιατί σε περίπτωση αποτυχίας, είμαι βέβαιος ότι θα βγάλετε απ’ το συρτάρι τις... ντουντούκες του «κραξίματος».
Τα λέμε…
O BETMIXER