Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2009

ΜΥΣΤΗΡΙΕΣ ΜΑΤΙΕΣ

«Μυστήριες» συμπτώσεις έλαβαν χώρα πριν από την επίθεση εναντίον του Α.Τ. Αγίας Παρασκευής.

Σύμπτωση 1η: Ο Χρυσοχοϊδης από το κεντρικό δελτίο του Mega (τι έκπληξη, Θεέ μου) ανακοινώνει ότι θα επαναληφθούν οι έρευνες για την 17η Νοέμβρη.

Σύμπτωση 2η: Επικηρύσσονται οι «ληστές με τα μαύρα».

Ερώτηση αδαούς: Καλά ο κ. Χρυσοχοϊδης δεν ήταν αυτός, που ως Υπουργός Δημοσίας Τάξεως αφενός μεν επαιρόταν, αφετέρου δε, διαρρήγνυε τα ιμάτιά του ότι όλη η 17Ν είναι πίσω από τα κάγκελα;

Έχω μείνει άναυδος.

Καλά, δεν τους είχε πιάσει όλους;

Καλά, κάποιοι ήταν τόσα χρόνια ελεύθεροι;

Καλά, έχουν σχέση οι αναρχοαυτόνομοι – αντεξουσιαστές – μαλακισμένα με την εγχώρια τρομοκρατία;

Δεν τολμώ να το πιστέψω. Τι λες τώρα…

Εγώ ήμουν απολύτως πεπεισμένος από τις διαβεβαιώσεις του κ. Χρυσοχοϊδη προσωπικά, και δεν πίστεψα ποτέ τις κακοήθειες περί παραδόσεως μόνο του εκτελεστικού βραχίονα ή μέρους αυτού ως αντάλλαγμα για την αποφυγή συλλήψεως των εγκεφάλων της οργανώσεως…

Άλλωστε, πάντα πιστεύω τους υπουργούς μου. Είτε πράσινους είτε μπλε.

Εξάλλου έχω δυσχρωματοψία.

Εκτός των άλλων κουσουριών μου…

Γιατί έχω κανένα λόγο να αμφιβάλω για την αξιοπιστία τους;

Πότε μου είπαν ψέματα;

Ως και μαθήματα φοροδιαφυγής μου έχουν δώσει ενίοτε;

Και όχι μόνο την τεχνογνωσία αλλά και την επιχειρηματολογία υπέρ της φοροδιαφυγής.

Όταν έλθει ποτέ το ΣΔΟΕ να με ελέγξει (φτου κακά…), θα τους πω:

«Ό,τι είναι νόμιμο είναι και ηθικό» και «Άντε γεια».

Άσχετο, αλλά είναι ορατή μία πρεμούρα του ΣΥΡΙΖΑ να καταδικάσει την τρομοκρατική ενέργεια τόσο έντονα.

Περίεργη αυτή η πρεμούρα.

Τι φοβούνται τα συντρόφια;

Α.Τ. χωρίς φρουρές; Η χαρά του δραπέτη...

Το Σάββατο θα πάω οπωσδήποτε εις την Κ.Ε. της Ν.Δ. έστω και απρόσκλητος.

Δεν πρόκειται να χάσω αυτήν την πλάκα με τίποτε.

Λίγη καλή θέληση να υπάρχει και θα γίνει της τρελής…

Ντοράκια εναντίον Σαμαρικών.

Σαμαρικοί εναντίον Αβραμοπουλικών (δεν υπάρχουν, αλλά πρέπει να κρατώ τα προσχήματα…).

Βατοπεδινοί εναντίον Κουμπάρων.

Σουφλιάς VS Τσιτουρίδη.

Λούλης VS Λιάπη.

Άρης VS Ευριπίδη (καλά, βρε παληκάρι, που είσαι χαμένος; Το 1,9% ζητά εναγωνίως τα φώτα σου…).

Τέως κρατικοδίαιτοι και νυν ανεπάγγελτοι εναντίον όλων.

Ζω για τη στιγμή που θα πέσουν τα πρώτα μπουνίδια.

Η Dora λόγω ύψους δεν έχει να φοβηθεί τίποτα.

Είμαι βέβαιος ότι εις το τέλος θα πρυτανεύσει η λογική…

Και θα πρυτανεύσει η ανάγκη για την ενότητα της Παρατάξεως.

Κάλεσε κανείς τα ΜΑΤ;

Την ΕΜΑΚ;

Τα ΟΥΚ;

Το 166;

Η ΝΔ δεν είχε τίποτε να φοβηθεί.

Ο μόνος αντικειμενικός, Ευάγγελος Μεϊμαράκης, θα εγγυηθεί την ενότητα της...

Όπως ο Καραμανλής εγγυήθηκε τη νίκη εις τις εκλογές…

Τα Σέβη μου.

ΜΥΣΤΗΡΙΟΣ