Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2009

ΑΝΕΝΤΑΧΤΟΣ ΜΕ ΑΙΤΙΑ

Γεια χαρά σε όλους

Μετά από 2-3 προσκλήσεις του ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ, αποφάσισα να μπω στη διαδικασία να γράψω και εγώ τα δικά μου.

Πάντα νόμιζα ότι είμαι καλός στον γραπτό λόγο. Θεωρούσα ότι αδικούμαι με τη δουλειά που κάνω και ότι μου ταίριαζε κάτι άλλο. Πιο πνευματώδες.

Τι να κάνουμε όμως; Όπως σε όλα τα πράγματα σε αυτή τη ζωή, τίποτα δεν είναι όπως τα θέλουμε. Σε κάθε περίπτωση, από τη στιγμή που ξεκινώ να γράφω εδώ, θα εκτεθώ σε κάθε κριτική, άποψη, γνώμη, κακία, λαλακία…… Όπως σε όλα τα πράγματα σε αυτή τη ζωή.

Είμαι ο Ανένταχτος. Λίγα λόγια για μένα λοιπόν.

Αρνούμαι να ενταχτώ σε ομάδες, σύνολα, κλίκες, κλπ…

Είμαι δημοκρατικός, αλλά δεν είμαι ΠΑΣΟΚ ούτε ΝΔ (Δεν το συζητώ για τα υπόλοιπα κοινοβουλευτικά κόμματα. Ούτε καν τα εξωκοινοβουλευτικά).

Είμαι ΑΕΚ, αλλά δεν είμαι ούτε Μπαγιεβιτσικός, ούτε Αντιμπαγιεβιτσικός.

Είμαι εργαζόμενος, αλλά δεν είμαι εξάρτημα καμίας μηχανής.

Στο κλασσικό ερώτημα «με ποιον είσαι; με εμάς ή με τους άλλους;» εγώ είμαι πάντα με τους άλλους.

Όχι για να μπορώ να κράζω και να κρίνω τα πάντα. Αλλά για να είμαι ο μοχλός πίεσης προς κάθε είδους βελτίωση. Κάτι σαν συνήγορος του διαβόλου. Για τον εαυτό μου, την οικογένεια μου, και όποιον μπορώ και θέλει να βελτιωθεί ή να αντισταθεί σε πάσης φύσεως «προβατοποίηση».

Έχω χιούμορ και είμαι αθυρόστομος. Χαρρυκλυννικός γαρ…..

Έχω αριστερές ανησυχίες, αλλά δεν είμαι αριστερός.

Αγαπώ την πατρίδα μου, αλλά δεν είμαι εθνικόφρων.

Δηλώνω σκεπτόμενος.

Αυτά τα ολίγα μεν, βαρύγδουπα δε….

Εις το επανιδείν.

Υ.Γ. Θερμούς χαιρετισμούς στον ΜΥΣΤΗΡΙΟ, στον U FOUL, στον GAVRIC, και στον Πληροφοριοδότη, τους οποίους τυγχάνει να γνωρίζω από παιδί. Φιλικούς χαιρετισμούς στα υπόλοιπα παιδιά.

Ευχαριστώ για την φιλοξενία

Ο ΑΝΕΝΤΑΧΤΟΣ