Παρασκευή 5 Ιουνίου 2009

Κρίση, κρίση, κρίση...

Εγώ παίχτες μου όλα αυτά τα ακούω βερεσέ και θα πάω κόντρα στο ρεύμα... Έχω κάποιες ανάγκες «υπαρκτές» και αυτές σκοπεύω άμεσα να ικανοποιήσω...
- Γνωστός φιλόζωος και να μην έχω κατοικίδιο; Θα επισκεφθώ λοιπόν το πλησιέστερο pet-shop, θα πάρω ένα παπαγαλάκι...
- Το κινητό μου πάλιωσε, μου είπε λοιπόν φιλαράκι κολλητό, «αρρωστάκι» με τα gadgets της τεχνολογίας, ότι η Siemens κάνει «θαύματα» στο χώρο. Λατρεμένο μου Samsung, έφτασε η ώρα του αποχαιρετισμού...
- Βαρέθηκα το Tigra, δεν «παλεύεται» και η κίνηση στους δρόμους της πρωτεύουσας, μπάτζετ για αεροπλάνο δε διαθέτω, την πήρα όμως την απόφαση. Ελικόπτερο θα αποκτήσω...
- Να έχω «πατήσει» τα 36 και να μένω ακόμα στο ενοίκιο; Δε λέει... Κάπου πήρε το αυτάκι μου για οικόπεδο (οικοδομήσιμο) που προσφέρεται σε τιμή ευκαιρίας. Το μόνο που με βάζει σε δίλημμα; Βρίσκεται κοντά σε μοναστήρι, θα είναι δύσκολο να συνηθίσω στον ήχο της καμπάνας...
Αποφάσισα λοιπόν για τις «ανάγκες» μου, μένει να βρω το χρόνο για να τις εξαντλήσω. Ομολογώ, πως λόγω φόρτου εργασίας, πολύ θα ήθελα να ήταν «ανοικτή» προς αγορές η προσεχής η Κυριακή. Για κακή μου όμως τύχη τα πάντα θα είναι εκείνη την ημέρα κλειστά, συνεπώς με βλέπω να τη βγάζω (από το πρωί, έως αργά το βράδυ) σε κάποια παραλία. Σκέφτεστε τίποτα καλύτερο;;;
BETMIXER