Δευτέρα 16 Μαρτίου 2009

ΕΜΠΝΕΥΣΗ

Με ρώτησε, "ευγενικά" οφείλω να ομολογήσω, ο φίλτατος οικοδεσπότης μας (host επί το ελληνικότερον), πότε θα δεήσω να γράψω στο φιλόξενο blog του.
Εγώ, από την άλλη, ως «καλλιτέχνης» δεν μπορώ να γράψω αν δεν έχω έμπνευση.
Πραγματικά, τελευταίως, τίποτα δεν με εμπνέει, τίποτα δεν μου κάνει αίσθηση να σχολιάσω.
Τι να σχολιάσω άραγε;
Το «ντου» και τα σπασίματα της Παρασκευής στο Κολωνάκι; Σιγά το νέο. Κουραστική καθημερινότητα κατάντησε. Σκέτη ρουτίνα.
Έκανα βέβαια και τον σταυρό μου που δεν με είχε πάρει ο δρόμος μεσημεριάτικα από κει, να μου σπάσουν το αμαξάκι μου.
Κάποτε σκεφτόμουν, όταν ανέβαινα στο κέντρο, να παίρνω το AUTOBIANCHI της μάνας μου, για να μην έχω άγχος μη μου το γδάρουν, το σπάσουν κλπ.
Τώρα πια, κύριοι, ούτε τα AUTOBIANCHI, κλασσικό status symbol του προλεταριάτου, τη γλυτώνουν από την μήνιν των «wanna be» «αντιεξουσιαστών», «επαναστατών χωρίς αιτία» και λοιπών κατακαθιών της κοινωνίας.
Οπότε, δεν παίρνω το AUTOBIANCHI της φουκαριάρας της μάνας μου στο Κολωνάκι. Αν είναι να σπάσουν ένα αυτοκίνητο, ας σπάσουν της γυναίκας μου!!!
Έκπληξη, πάντως, μού προκάλεσε η χωρίς περιστροφές, «ναι μεν αλλά» και φιοριτούρες καταδίκη του περιστατικού από τον ΣΥΝ.
Έτσι, είναι... Η (δημοσκοπική) πτώση τους είναι ραγδαία και ο κρότος (ελπίζω κι εύχομαι) θα είναι δυνατός. Τους αξίζει!
Υ.Γ. 1ο: Στα μέτρα που εξήγγειλε ο Μαρκογιαννάκης περιλαμβάνεται και η πρόσληψη συνοριοφυλάκων για την προστασία του Κολωνακίου;
Λευτεριά στο Κολωνάκι!!!
Υ.Γ. 2ο: Ο κ. Βλάχος (ΥφΥΠΑΝ) καταγγέλλει ότι επιχειρηματίας τον εκβίαζε ότι θα απολύσει κόσμο, σε περίπτωση που το Υπουργείο Ανάπτυξης επιχειρήσει να ελέγξει τις τιμές. Ο κ. Μαρκογιαννάκης παραδέχεται δημοσίως ότι η Αστυνομία αδυνατεί να πατάξει το έγκλημα.
Αυτοί πια δεν είναι Υπουργοί που κυβερνούν τον τόπο. Είναι ο Χατζηνικολάου και ο Πρετεντέρης που σχολιάζουν την επικαιρότητα.
Σεμνός & Ταπεινός