Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2008

ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΚΟΠΙΑ

Κυρίες και Κύριοι, συζητούσα το μεσημέρι με έναν πολύ καλό μου φίλο για όσα έχουν συμβεί αυτήν την εβδομάδα μετά τον άδικο θάνατο του νεαρού Αλέξη.
Η κουβέντα μας είχε ιδιαίτερη σημασία για εμένα, καθ’ ότι ο εν λόγω φίλος μου τυγχάνει αστυνομικός, και μάλιστα από εκείνους που κατά την γνώμη μου τιμούν το σώμα της ΕΛ.ΑΣ.
Η δική του άποψη λοιπόν ήταν πολύ σημαντική για εμένα, μια και πολύ λίγο ακούμε από τα αλαλάζοντα ΜΜΕ τις απόψεις των αστυνομικών για όσα έχουν συμβεί. Η αλήθεια είναι ότι οι αστυνομικοί εις το σύνολό τους βάλλονται πανταχόθεν και πολλές φορές τα σκάγια της κριτικής χτυπούν αδιακρίτως δικαίους και αδίκους.
Είναι πλέον βέβαιο ότι η πολύ μεγάλη πλειοψηφία των αστυνομικών νιώθουν συντετριμμένοι για το θάνατο του δεκαπεντάχρονου. Είναι επίσης βέβαιο ότι επιθυμούν να τιμωρηθεί αυτός ο ηλίθιος ο ειδικός φρουρός για το κακό που έκανε. Είναι όμως αληθές ότι νιώθουν ότι όλη κοινωνία τους πυροβολεί επειδή ένας από αυτούς πυροβόλησε.
Πρέπει νομίζω να δεχθεί κανείς ότι και οι αστυνομικοί αποτελούν κομμάτι αναπόσπαστο της κοινωνίας και μάλιστα πολύ σημαντικό για την εύρυθμη λειτουργία της.
Πρέπει όμως να γίνει δεκτό και από εκείνους ότι η ΕΛ.ΑΣ. είναι ανοργάνωτη, ανεκπαίδευτη και με κάκιστους ηγήτορες, για το λόγο αυτό καθίσταται επικίνδυνη.
Τουλάχιστον, ο πολύ καλός μου φίλος αστυνομικός είναι ο πρώτος που το παραδέχεται.
Τα Σέβη μου.
ΜΥΣΤΗΡΙΟΣ