Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2008

BANANA CHIQUITA


Κύριοι, η ιστορία μας εξελίσσεται κάπου βαθιά μέσα στη ζούγκλα δίπλα εις το λιμάνι του Τουμπουκτού.
- Χο, χο, χο, merry Christmas αγαπημένη μου μαϊμού.
- Σουρλπ, πολυαγαπημένε μου βεζύρη – άσχετο αλλά ταιριάζει – τι ευχάριστη έκπληξη, πόσο χαίρομαι που σας βλέπω, σουρλπ.
- Αγαπημένη μου μαϊμού, σε ευχαριστώ που έβαλες πάλι το χεράκι σου και γλιτώσαμε το έμφραγμα.
- Σουρλπ, πολυαγαπημένε μου βεζύρη, αφού τα έχουμε πει το Λιμάνι του Τουμπουκτού και η Κάτω Σαβάνα να κερδίζουν και οι άλλοι να πάνε να κουρευτούν, σουρλπ.
- Μαϊμού, είσαι ο πιο πιστός μου φίλος. Είσαι ο άνθρωπος, συγνώμη μαϊμού ήθελα να πω, για όλες τις δουλειές. Τι να τους κάνω τους παικταράδες, αφού έχω εσένα. Τι να πρωτοθυμηθώ; Τα δεκάδες πέναλτι – φάντασμα, τις αμέτρητες κάρτες, τις μη τιμωρίες, την Ριζούπολη, τον Βάλνερ;
- Σουρλπ, πολυαγαπημένε μου βεζύρη, μην ξεχνάς και τα «πιστόλια» εις τους μισητούς εχθρούς, σουρλπ.
- Δεν τα έχω ξεχάσει άπληστη μαϊμού. Μου κάνει όμως εντύπωση ότι τα κάνεις όλα για μία μπανάνα Chiquita.
- Σουρλπ, πολυαγαπημένε μου βεζύρη, ο καθένας έχει τα βίτσια του. Εγώ την βρίσκω μόνο με μπανάνα της εν λόγω εταιρείας, σουρλπ.
- Μαϊμού, μην ξεχνιόμαστε, το πρωτάθλημα ζούγκλας έχει άλλο έναν γύρο, το νου σου βρωμερή μαϊμού, μην πάθουμε καμιά πλάκα.
- Σουρλπ, πολυαγαπημένε μου βεζύρη, έννοια σου, να δεις τι έχει να γίνει εις την επόμενη αγωνιστική εις το ντέρμπι των ακατονόμαστων, σουρλπ…
Τα Σέβη μου.
ΜΥΣΤΗΡΙΟΣ